Gå til innhold

Bodøjenter med termin i januar?


MMMH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin ca 9 januar, og bor i Bodø. Graviditeten er hemmelig for de fleste enda, så jeg er foreløpig anonym overfor deg!! Ser for meg at jeg deler begivenheten om et par-tre uker, da kan vi jo treffes??

 

Hvor gammel er du og når har du termin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28 jan og bor i Bodø!! jeg var på tidlig UL idag og så et lite hjerte som banket!! Helt fantastisk!!!!

 

Jeg er 30 år!

 

Hvor gamle er dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er flere Bodøjenter her inne :)

Jeg er 29 år, og venter mitt andre barn i januar. Har ei jente på 1 1/2 år fra før. Hadde vært kjekt om vi etterhvert får i gang noen BIM- treff. Hadde stor glede av det ved forrige svangerskap, men da bodde jeg ikke her i byen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gratulerer til dere begge forresten! Må ha vært en herlig opplevelse å høre hjertelyden :) Vi har bestilt ultralyd hos På Vei i uke 12 (om 2 uker), det blir kjempespennende! Syns det var så lenge å vente til uke 18....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen! En treff etterhvert hadde vært artig. Jeg kommer ikke heller fra Bodø, men flyttet hit for 2 år siden:) Jeg har også en jente, men hun er 4 år! Ha en fin dag allesammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også gjerne være med på treff etterhvert. Har selv bodd i Bodø i seks år nå! :) Har og en fireåring, en gutt da. Håper vi snakkes og sees etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan gå inn på linken "bim- treff" oppe til venste på siden og opprette et arrangement, men kanskje greit å vente enda litt :) Legger dere til som venner så er det lettere å holde kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillamy, ser at du ikke har profil her så da kan jeg ikke legge deg til som venn. Men vi holder kontakt på denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...