blablablu Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 har noen dager nå hatt det jeg tror er vonde kynnere..dvs magen strammer seg spesielt på ene siden, og det gjør vondt. det kan vare lenge om gangen, opp til 10 15 minutter..det er ikke regelmessig men skjer mange ganger i løpet av dagen. Når det skjer klarer jeg ikke stå eller gå og må sette meg..jeg klarer heller ikke legge meg ned, da det gjør kjempe vondt.. kjennes litt ut som sterk mageknip..og da mener jeg sterk mageknip.. har prøvd å leite opp litt info på nett..men får ikke tak i så mye..noen som har erfaring med dette..??? det er jo alt for tidlig i følge det jeg har lest, og kynnere skal visst ikke være vonde..er det direkte farlig eller er det normalt å ha det slik? er 19+3 i dag..
lucky meee:) Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Dette fikk jeg også veldig tidlig. Hele ettermiddagen min er "ødelagt" hvis jeg ikke hviler/tar det rolig fra morgenen av. Jeg snakket litt med jordmor om dette og rådet var å begynne på magnesium tabletter og gå ned i stilling. Lege sykemeldte meg 50% (så nå går jeg halve dager) og dette har fungert kjempe bra!! Jeg har fortsatt kynnere, men disse gir seg etter ca 30 sek og er aldri vonde lenger. Måtte forresten ha en gyn undersøkelse for å sjekke evt modning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå