Gå til innhold

er dette et graviditestsymptom???


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har de siste dagene hatt sinnsykt vondt i kroppen, nesten influensalignende smerter. men føler meg ikke syk liksom. er det noen andre som har hatt lignende og vært gravid? jeg må legge til at jeg også har hatt leggkramper, stikking i brystene, trøtt og murringer.

(jeg bruker vanligvis ikke få noen symptomer før mens, får litt kramper under mens men ikke før)

er 9DPO nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen ikke godt å si du.. Kanskje du kunne tatt en test?

Skrevet

tok en test i morrest men den ga ikke noe utslag, er jo noen dager til ikm, så får vel bare smøre meg med tålmodighet et par dager til.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...