Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 jeg har de siste dagene hatt sinnsykt vondt i kroppen, nesten influensalignende smerter. men føler meg ikke syk liksom. er det noen andre som har hatt lignende og vært gravid? jeg må legge til at jeg også har hatt leggkramper, stikking i brystene, trøtt og murringer. (jeg bruker vanligvis ikke få noen symptomer før mens, får litt kramper under mens men ikke før) er 9DPO nå.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Jammen ikke godt å si du.. Kanskje du kunne tatt en test?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 tok en test i morrest men den ga ikke noe utslag, er jo noen dager til ikm, så får vel bare smøre meg med tålmodighet et par dager til. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå