minimimmi Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Var hos jordmor og har stigning i blodtrykket. Men foreløpig ikke svangerskapsforgiftning. Har nå funnet ut at min mor hadde det med alle oss ungene....! Var lagt inn på sykehus ene gangen, og satt igang med neste unge..... Er i uke 35 og veldig spent nå, siden jordmor sa det er en viss arvelighet i det. Leste på nett at man kunne ha 6-7 ganger større mulighet for å få det om mor hadde det... Ærfaringer? Æsj, håper jeg slipper! Merker at forma er dalende...... Men blir jo ikke bedre av å tenke på det.....
minimimmi Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2010 Åååå, er SÅ irriterende når man har skrivefeil på innleggsnavnet......! Blir alltid irritert på meg selv når jeg ser jeg har skreve feil............
bitthen Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Hehehe, dårlig tid?? Det er arvelig, ja. Min familie har hatt det i hytt og pine. Har høyt blodtr. jeg og nå, men ingen protein. Er like langt kommet som deg. Når man har kommet så langt før man får sv. skapsforgiftning, så går det som regel veeldig greit uansett. Bare pass på å få sjekka urin/ blodtrykk regelmessig. Og ta det med ro.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Ingen i min familie har hatt det, mens jeg har hatt det i 2 av 4 svangerskap (bare i uke 31 nå da)
minimimmi Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 Hehe, ja, blir jo litt stressa, Bitthen! :-) Men mest av alt er det fordi tastaturet er helt ødelagt av all hamringen til forumet her........ :-P Tror ikke PCen har blitt så hyppig brukt som nå.... Søking på nett og skriving på BIM....... Krise :-P Ja, greit å vite at jeg er kommet så langt i svangerskapet. Så hvis det blir voldsomt så gjør det ingenting hverken om jeg må settes igang eller noe. Veldig spent på om jeg slipper unna da! Høyere blodtrykk, men forløpig ikke protein i urin. Men hyppigere kontroll nå da. Men det er jeg bare glad for! LItt redd for å overse symptomer, siden formen generelt ikke er så god. Men ordner seg vel uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå