Gå til innhold

Blir dere rammet av streiken denne uken?

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Barnehagen søta går i rammes i morgen. Da blir assistentene tatt ut i streik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne uka også ja.....Tredje uka vi blir rammet. Tror vi blir sprø her snart, savner hverdagen. 2-åringen er full av oppdemmet energi, jeg har bekkenløsning de lux og klarer ikke henge med i det hele tatt.....

Skrevet

Ja, både jeg og ungene har vært rammet av streik siden fredag 29. mai... Er møkklei for å være ærlig.

Ungene er rastløse, og de må være med meg på all slags streikemøter og vakter.

Håper de finner en god løsning snarest.

Skrevet

jeg også blir sprø snart. Vil ha ungene på skolen og i bhg! LEEEEEEEI!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg må være hjemme i morgen. Hittil har det gått greit, forrige uke startet de med "redusert" åpningstid, fra 7.30-15.30. Altså ikke noe vi ble berørt av. Men i morgen er det avdelingen til ungene som må vike, og på onsdag er det en annen. Så får vi se da, hvordan det går resten av uka

Gjest irismor
Skrevet

Ser ut som om jeg har noe å glede meg til.

Men i kveld strømmer det vel inn med tlfsamtaler og mld om jeg kan ha noen av hennes venninner på besøk på dagtid. Foreldrene vet jeg går hjemme for tiden. Får bare manne meg opp og si nei, denne uken blir hektisk nok som det er.

Skrevet

Ja, i dag har jeg 4 unger hjemme. Er hjemme i utgangspunktet for tiden, så går helt greit for oss.

Skrevet

Blir ikke rammet igrunn denne uka. Sfo er stengt, men det går greit. Får nok besøk av flere barn denne uka også tenker jeg, men det er helt greit for meg. Her er det som regel noen hjemme når skolen slutter, om ikke så er hun største hjemme.

De snakker om at skolen skal stenge også, det går også greit. Akkurat nå er jeg veldig glad for at meg og min mann ikke har 9-16 jobber, og at vi har privatbarnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...