Gå til innhold

Soverutiner DAGTID, baby 6 mnd, HJELP?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten tass som siden han var 3 uker ikke har sovet spesielt om dagen. Og nå sover han heller ikke inne, bare ute- i vogn, NÅR han først sover... Han sovner, men sover sjeldent mere enn 30 minutter i strekk, og er fortsatt trøtt og grinete når han våkner igjen, og er helt tydelig ikke ferdig sovet! (Hadde han vært det hadde jo ikke dette vært et problem...) På kveld og natt er han eksemplarisk. Legger seg mellom 19 og 20 alt etter hvordan han har sovet de siste timene, og sover da til han er oppe i 2-3 tiden og får mat. Han sover da videre uten problem. MEN de siste ukene har han våkna klokka halv seks/seks HVER morgen for han må bæsje, og da er han ikke klar for å stå opp, men vi får han heller ikke til å fortsette søvnen i senga, jeg MÅ ut å trilla han i søvn etter han har fått ny bleie og litt påfyll med mat dersom han er sulten, ikke alltid han er det.. Denne duppen sover han ca 1 time. Men så er vi i gang med dagen, og han sover korte dupper, OFTE, fordi han er trøtt hele tiden.. What to do?????????

Videoannonse
Annonse
Gjest Yunie
Skrevet

Lykke til.. Gleder meg til den dagen jeg finner ut av sovekoden på dagen for tvillingene - da er de vel voksne.. :-)

Skrevet

Kanskje slemt, men det er faktisk godt å vite at det er flere enn meg... :) Vi var nok fryktlig bortskjemte etter vår førstefødte... Han er 4 og elsker fortsatt å sove i senga si :)

Skrevet

Sånn er min også, våkner etter 30 min samma søren. Ufattelig irriterende. prøver å vugge han med vognen så han sover lenger, funker ikke. trenger sårt råd jeg også.

Skrevet

I såfall dytter jeg den opp igjen KruseKnallKul ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...