Gå til innhold

Når magen senker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er faktisk andregangs, men har et spørsmål allikevel. Med min første, ble jeg satt i gang 8 dager over termin, hadde bare 1cm åpning og ingen modning i det hele tatt og så vidt jeg vet hadde ikke magen sunket noe særlig. Hadde også aldri noen form for kynnere i løpet av det svangerskapet.

MEN denne gangen har jeg hatt kynnere siden ihvertfall uke 29, og stikkende modningssmerter fra minst uke 31. Magen har tydeligvis sunket veldig mye.

Kan dette bety at jeg slippe å vente helt til termin denne gangen? Er det noen som vet om det er noen sammenheng med synkende magen og eventuelt fødsel?

Er forresten 35+4 idag og allerede begynner å bli litt utålmodig, men pga diverse har jeg ihvertfall ikke lyst til å gå helt til termin.

Var på UL forrige uke og babyen hadde en god størrelse, og viste tydelig tegn til at lungene kunne fungere.

Legen sa at hun var egentlig "ferdig" og ville ikke ha noen problemer om hun bestemte seg for å komme nå. Selvfølgelig er det best å vente et par uker til, men forhåpentligvis ikke så lenge som forrige gang.

Takk for eventuelt svar og innspill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAH mener synker tror jeg..det er et ord jeg ikke bruke så mye på norsk, så er litt forvirret med akkurat det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...