Gå til innhold

Deiligst.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

jeg tror jeg skal skifte navn til *hvorfjortiskanmanbli.com*

Skrevet

Neida, man trenger litt fint å se på når vi begynner å bli eldre sånn at vi får fart på blodtilførselen.

Skrevet

Det kunne jo ikke være andre enn han hoho.....

Joda det er godt fantasiene blir i hodet;)

Skrevet

Er det meg det er noe galt med når jeg aldri har sett denne mannen i mitt liv før nå?

Skrevet

Han snakka jeg med her om dagen;)

Gjest sug lut
Skrevet

Bør jeg drepe deg eller spørre om detaljene?

Skrevet

Drepe henne først, og spørre henne om detaljene etterpå!

Skrevet

Du bør nok spørre om detaljene for de er desverre ikke juicy nok til at de er verdt å bli drept for.

Av og til lønner det seg å tilfeldigvis være på rett sted til rett tid;)

Hvis du tror du var fjortis når du la ut denne linken skulle du sett venninnene mine og meg da hele Green Day spaserte inn i baren vi satt på. Haha, vi satt og stirret på dem i over en time før vi listet oss bort, presenterte oss og sa noen klønete ord om dronning beatrix som var i byen samtidig. Hahaha, jeg dør litt av en blanding mellom stolthet og skam når jeg skriver dette merker jeg. Det var en skikkelig fjortissituasjon, men jeg har uansett håndhilst på, og hatt en samtale med Billy Joe og Tre Cool.

Gjest sug lut
Skrevet

AAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh og jeg går ut fra at du ikke har vaska hånda siden? Å, heldige svin du er! Nammnammenam! Man skal uansett lytte til sin indre fjortis i sånne situasjoner, forresten. Fikk de sitte i fred mens dere stirret eller var det flust av andre fjortiser?

Skrevet

Nope, vi var faktisk de eneste fjortisene i rommet. Liten bar med få mennesker, og de få som var der var for kuuuuuule til å være superfjortisfans. Hehe, greit å ha blitt så gammel at slikt ikke bryr meg om å være "for kul for rockestjernene".

Han er forresten ganske lav. Det gjør jo ikke så mye så lenge han står på en scene eller på et fotografi, men i virkeligheten var det litt rart at han ikke var høyere. såvidt over 1.70 tenker jeg. Nå er jeg heldigvis liten selv, men han hadde absolutt kledd 10 cm ekstra. ;)

(Jeg ringte forøvrig mamma god og brisen midt på natta midt i uka, stakkaren ble jo livredd og trodde det hadde skjedd noe grusomt, før jeg ropte "jeg har snakka med Green Day, mamma!!" )

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, veit han er bitteliten, type 172 har jeg lest. Heldigvis blir det dessverre ikke et problem, hehe.

Skjønner godt at du måtte ringe noen, hehe, har en sønn som er så kul at det holder, men som ringer mamma om sånt. Det håper jeg han fortsettter med.

Skrevet

Nei, jeg var ikke på konserten:( Skulle gjerne vært der, men jeg skjønte ikke at de skulle spille i Oslo før det var for sent å skaffe billetter. Angrer veldig.

Så nå lurer jeg på om jeg må droppe å dra på båttur i sommer, og heller være hjemme så jeg i det minste får med meg NOFX, slik at ikke nok en ungdomsdrøm går tapt denne måneden.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har ikke noe forhold til NOFX, men hvis de er noe i nærheten av viktige så er det bare å glemme båtturen. Det er så inderlig verd det. Og registrer deg på LiveNAtion så du får vite om billettsalg...

Skrevet

LiveNation?

Herrefred, det er farlig å få barn. Jeg vet jo ikke om noen ting lenger.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg vet det. Jeg var gravid/fikk barn i 94-95 og gikk glipp av GD. Men jeg har tatt det igjen siden.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg stod litt foran han som filmer. Det er nesten så det gjør opp for det jeg gikk glipp av midt på nittitallet.

Skrevet

Det hjelper å få litt størrelse på barna har jeg skjønt. Min runda nettopp tre, så jeg merker at jeg er på vei ut i verden igjen etter å ha levd litt avsondret fra det hele en stund. Heldigvis har jeg planer om å være ung i en 40-50 år til:)

Gjest Toxic
Skrevet

Ahhh, at det er mulig å være så komplett deilig, fjortiscrushen fra Dookie-tiden kom øyeblikkelig tilbake! Jeg har ennå det gamle pennalet mitt der det står BJ med sirlige kalligrafibokstaver, med masse røde hjerter rundt :) Jeg er forresten dritmisunnelig på dere som var på konserten, faen ta dyre flybilletter.

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det gjør det litt umulig når man må ha fly og overnatting, da spiser det fort et helt feriebudsjett. Jeg kan forøvrig tilby deg overnatting om det trengs en gang, helt uten andre forpliktelser av sosial eller asosial art, hehe.

Skrevet

Flettemette: Kan jeg å ta på deg? Kanskje det henger igjen noen molekyler fra ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...