Gjest Yunie Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Tvillingene mine på 8mnd bare tuller når vi skal spise grøt - det gjør vi kvelds og morgen. De er veldig glad i brød, middag og frukt, men under grøten er det bare tøys om dagen. Idag sto de opp 0830, la seg 1930 så de burde jo være sultne. Det var de ikke. Gikk mest i at sønnen min lagde prompelyder med munnen og voldtok stolen sin og at jenta satt og tullet og lagde grimaser.. Sånn har det vært i det siste. De var veldig glad i grøt før men nå virker de kjempelei. Men kan jeg gi de frukt og skive til alle andre måltider enn middags da? Blir ikke det kjedeilg?
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg sluttet med grøt etter at frøkna fikk brødskiver, hun ble grøtlei rett og slett. Hun får brødskiver til måltidene. Ofte får hun varm lunsj også . Middagsmat, (glass) fiskekaker/boller, omelett, ostesmøtbrød osv. Man kan jo variere brødmåltidene med så mye pålegg at jeg tror ikke det er kjedelig for henne. :-)
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Gi brød i stedet. Minsten min likte egentlig aldri grøt, og vi sluttet da han fikk taket på brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå