HegeAE Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Er det eg som er heilt dum som syns at det er skremmande at mange foreldre ikkje har hue/sumarshatt på dei små barna sine? Er ikkje det litt for risikabelt å la så små barn bli eksponert for så mykje sollys i hovudet utan beskyttelse? Nei, ein har dei ikkje skyggen heller. Tenker ein ikje på at ein kan lett bli solbrent på hovudet og? Kor mange smører hovudet inn med solkrem?
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg smører minsten i hodet, fordi han nekter å gå med lue. I fjor ble han lagt inn akutt pga dehydrering i varmen, så jeg vet alvoret. Men altså, han drar den av seg HELE tiden. Og han er stor, så han burde igrunn bare ha den på..... Jenta har på caps eller hatt, ja Så det kan jo tenkes at de som ikek bruker det har barn som alikevel bare drar de av?
Gjest Yunie Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Jeg smører inn hodet med solkrem - noe av grunnen er at ingen av mine barn godtar å ha noe på hodet. Jeg gidder ikke springe etter treåringen og sette på henne en lue hun faktisk river av seg + hun har ganske mye hår. Babyene er likedan, river av seg luene og de sitter i en vogn så nei, jeg føler at de ikke trenger noe solhatt når de sitter under kalesjen sin med skygge.. Når de ligger p åbakken ligger de i et uv-telt som dekker for sola... Lykke til!
HegeAE Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 Har sjølv ei jente som tar av seg hua/hatten rett som det er. Men, eg knyter igjen og seier at ho må ha den på seg. Og da har ho den på. Den skygger og for sola til augene. Litt vanskeleg å smørre solkrem i hovudet når det er ein del hår der og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå