Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hei, jeg og mannen er ikke helt enig om hvem man skal invitere i dåpen. Jeg tenker som så at man inviterer nærmeste familie og faddere. Mannen derimot vil ha med tanter og onkler (til oss, ikke babyen) og kanskje til og med søskenbarn??? Dette syns jeg høres mye ut... Hvem inviterte dere i dåpen? Inviterte dere noen venner, selv om de ikke er valgt som faddere?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 hehe.....ikke meningen å le, men det er akkurat slik vi også har det. Jeg syns det er "nok" med nærmeste familie og faddere....men samboer skal ha med søskenbarn og sine tanter og onkler. Han er fra en liten bygd og vi skal ha dåpen der så i tillegg til alle disse på middag så kommer hele bygda på kaffe og kaker etterpå....... Det blir iallefall dobbel så stort som jeg forestilte meg.....hvis ikke det trippelte...
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Vi inviterer kun faddere i utgangspunktet, men om noen tanter/onkler og besteforeldre er i nærheten så er de selvskrevne gjester. Storfamilien får vi invitere til konfirmasjon:)
Trønderpia80 Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Vi har navnefest, men folket blir det samme. Navnetanter- og onkler Våre søsken med barn Våre foreldre Våre faddere Våre besteforeldre
Miss Snow Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Vi har også litt ulike oppfatninger, men det kommer nok av at samboeren min sin familie "alltid" skal være alle sammen når det er noe. Men jeg har ingen planer om å gå konkurs fordi vi må kjøpe mat til ørten stykker. Regner med at de vi ber er: Barnets tanter og onkler med barn Våre foreldre Våre besteforeldre Totalt blir vi nok maks 15 stykker av en rundt 20 innbudte. Det blir lang reisevei for den ene siden, så det er noen vi nærmest garantert veit at ikke vil komme.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Beste og oldeforeldre, tanter og onkler til dåpsbarnet, faddere ( en venninne og en kamerat) Samboer har to kamerater til han gjerne vil invitere, så regner med det blir sånn. problemet da er at jeg føler jeg da bør be noen venninner, men har ingen jeg egentlig føler det er nsturlig å be...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå