Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller å få fødselen i gang rettere sagt. Holder på å gå på veggen her.. Jeg er så klar, så klar.. Hvordan kan jeg få lillegutt i magen til å bli like klar?? Noen som har noe orginale tips (foruten fødepizza, sex og vin etc..)?? Noen med erfaringer fra tidligere? Skulle ikke tipsene fungere så har jeg i alle fall fått noe å holde meg opptatt med/få dagen(e) til å gå..

*Nevnte jeg at jeg er klar* ;)

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer!

Fra helsepersonal får man ingen kjerringråd lenger, slik man gjorde før. Skjønner jo hvorfor, men det er litt som du sier, da har man noe å drive med/tenke på. Ikke minst kan en føle at en har gjort noe for å bedre sin egen situasjon. Ikke bare sitti der å ruga, liksom.

Orginale tips mottas med takk (8 dager over termin nå!)

Skrevet

Har hørt det funker å massere brystvortene, men har ikke forsøkt det selv.

Skrevet

Fredag er siste arbeidsdag, så skal jeg begynne å google;-)

Skrevet

Det eneste rådet jeg har som faktisk har bunn i vitenskap er brystvortestimulering. Det frigjør hormoner som kan forårsake sammentrekninger av livmoren. Et annet tips som teoretisk sett kan funke (sånn viteskaplig sett) er å ha sex. Sæd inneholder stoffer som kan sette igang ting (i teorien...).

Ellers vil jeg forsøke å slappe mest mulig av. Hadde en skikkelig stressa dag med harry handel på lørdag og når jeg kom hjem var jeg såååå utslitt. Tenkte mye på om "hva hvis fødselen starter nå?". Hadde ikke hatt energi til å gå gjennom det da... Så her blir det å ligge på sofaen og se på nett-tv (se alle episodene av jordmødre på nrk, alle episodene av unge mødre, alle episodene av sykehuset (fødsler deg også) etc.) Da går tiden gitt... :)

Skrevet

Ha sex!

Det fungerte for meg forrige gang, og jordmor bekreftet at det er det eneste "kjerringrådet" som fungerer!

Kommer garantert til å holde høy aktivitet denne gangen også.

Er man moden, kjenner man "takene" i livmoren med en gang.

Skrevet

ang sex så snakka jm om dette... ho mente det var liten sjans. som ho sa; det er samma stoffet i en liten del av spermen som det er i tab. man får for å bli satt i gang. Men for å få samme mengde som 1tab så måtte gutten ha 3-4utløsninger ettehverandre... å de fleste trenger jo mer enn 1tab for å komme igang... å man måtte være moden fra før. men, så klart man kan jo være heldig:) eller så må mannen være en ordentlig hingst som kommer igjen å igjen å igjen å igjen å igjen å igjen... om noen har en sånn en så kunne de kanskje lånt han bort;) haha!

Skrevet

Hahahaha.... Jaja, bare å stå på da... ;o)

Skrevet

evt som ei venninne sa.. samle opp all sperm i løpet av et par dager å sette det inn med en sprøyte eller lignende... en sånn mann vi trenger kan da ikke finnes!

Skrevet

Riciniolje, kjøpes på apoteket, lakserende effekt, tre spiseskjeer på kveldstid, litt doløpong, så skal Sammentrekningene komme, ikke garantert men jeg ligger på føden iallefall :)

Skrevet

Eh, ricin er da temmelig giftig?

Skrevet

Som nevnt her er det bare to ting som beviselig kan ha effekt pga. hormonell påvirkning: sex og brystvortestimulering. Men er man ikke godt moden funker nok ikke disse to tingene heller desverre..

Skrevet

jeg kjørte traktor i flere timer,det homper og rister skikkelig.vannet gikk om ettermiddagen:-)

Skrevet

Blir sagt at tungt måltid skal hjelpe- f.ks raspekaker/komle :)

Skrevet

Har kjøpt en engelsk bok på nett i dag om akupressur som jeg har lastet ned... gubben har klemt og massert fælt her i hele kveld, kjempespennende;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...