Gå til innhold

Cyste på 10 x 16 cm som verker inni h.....!!!! ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på operasjon med en eggstokk cyste.. Vet ikke kattid jeg får time..

Hater å vente/grue meg..

Nu begynte jeg å bli bekymret, det stikker og verker noe sinnsykt der nede.. (dette var rett etter do besøk..) Det gjorde så vondt at jeg ikke visste kor jeg skulle gjøre av meg.... Kunne ikke sitte , ligge eller gå..:(

Er det farlig når det begynner å verke??? Skal jeg reagere å be om time snarest?? Ka hadde dere gjort og er det noen som har opplevd lignende?? Hjelp!! ;( Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta kontakt med en privat klinikk de fjerner den på dagen . eller be fast legen sende deg på sykehus de tapper også på dagen , men ikke alltid lett å komme til

lykke til

Skrevet

Det kan jo hende den har blitt større siden sist du sjekket og at den derfor er vond. Ta kontakt med fastlegen din eller med en privat gynekolog og si at du har mer vondt nå. Kanskje de kan sende deg til sykehuset å få den fjernet med en gang.

Skrevet

Hvorfor ringer du ikke legevakta? Begynner det å verke er det noe som ikke er som det skal være. Det kan ha gått hull på, eller den kan ha tvinnet seg rundt eggstokken ...

Du skal be om time snarest ja....

Skrevet

Du skal ringe legevakten, ja. Eventuelt kan du først forsøke poliklinikken der du venter på time. Inn til sjekk skal du i hvert fall i løpet av dagen, om du så må grine deg til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...