Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Var den så dårlig som kritikerene skal ha det til eller?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Neeeei, jeg koset meg jeg... Men jeg er jo fan av serien da. Det var hjernedød underholdning liksom.. Hva forventer man av en sånn type film egentlig?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Den var såååååååååååååååååååååååå gøy ;o) Kunne gjerne sett den igjen!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Så bra, det var det jeg tenkte. Vi som er fan liker den uansett. Gleder meg til å se den. HI
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Storkoste meg, lo nesten hele tiden ) Storyen er sånn middels, men filmen er bra!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Likte serien, men filmene... skikkelig stinkaroo og nedtur. Filmene når ikke bøkene og serien til knærne
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 EEEEEElsker filmene også jeg ;o) Deilig med litt GLAM i hverdagen!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Var på kino og så den i dag, DIGGET den:) Morsom og underholdene, bedre enn den første..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Vi var forresten 4 venninner som så den i dag, alle likte den kjempegodt og vi lo godt gjennom hele filmen:) 02.52
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Klarte å lure med meg gubben for å se den, han gledet seg ikke. Men han lo igjennom mye av filmen han også Tror det sier sitt ))
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Verken filmene eller serien går jo ut på noe som helst annet enn tragiske kvinnfolk som prøver å få seg noe konstant, skriker for ingenting, og som bruker unormale penger på shopping? Er det virkelig sånn damer oppfører seg? Forklarer i så fall veldig godt hvordan det kan ha seg at jeg har mest kamerater! Damer som det der irriterer meg grenseløst. Hønsehjernementalitet på sitt beste(?).
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 De var fjollete og pinlig spør du meg. Men for all del lett underholdning. Ikke i nærheten av første filmen den hadde jo litt med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå