nr 2! <3 Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 lurer på om det er flere som har det sånn eller om det er tegn på noe skjer... idag har eg hatt mange STERKE kynnere! husker ikke hvordan riene var sist. uke 35.har ikke vert plaget m kynnere før i svangerskapet. takk for svar!
SpongeBob Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Hos meg kommer kynnerne bare når jeg har vært for aktiv, uansett. Har hatt mange "å, kanskje det skjer noe nå!?!?!"-øyeblikk, men det har bare gått over når jeg har fått roet ned.
nr 2! <3 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 takk for svar, tror d må vere d samme her og...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 er 36+4 og merker ikke til noe kynnere her.
Junibølle Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Tidligere i svangerskapet fikk jeg kynnere når jeg gikk fort og var stresset. Nå er jeg 38 + 0 og får kynnere av ingenting. Kan være nok at jeg reiser meg fra stolen. Men dette varierer veldig fra dag til dag. I går fikk jeg kynner av å synge i dusjen..hehe...strammet vel sikkert magemuskelen for å nå de høye tonene:) Man kan få kynnere av å sitte helt i ro også, men det er ikke noe farlig så lenge de gir seg etter en liten stund når man endrer på det man gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå