Gå til innhold

Noen som kjeder seg her? ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojoj, så fine tapetprøver. Nå ble jeg så inspirert at jeg leter etter tapet/wallstickers til barnerommet.

Du er jammen meg kreativ! Flinke damen:)

Skrevet

Så gøy! Du må si vise frem hvis du finner noe! :) Jeg er helt tapetfrelst, og kunne nok tapetsert hele heimen om jeg hadde tid, råd, og evnen. ;) Foreløpig har jeg holdt meg til noen småvegger her og der, men det gjør susen det også. :)

Skrevet

jah, er det jeg tenker jeg også. En vegg eller en stripe eller noe. Det gjør så mye for et rom.

Uheldigvis er barnerommet så lite at jeg kan nok ikke tapetsere meg ihjel innpå der.

Mulig jeg får forbarme meg over vårt soverom, om jeg får helt dilla :)

Jeg leter etter en tapet jeg så på doen på en italiensk bar jeg var på for noen uker siden i Milano.. Heldigivs kjenner sambo eiern, så jeg skal nok få tak i den. Men hadde vært så stas å funnet den selv.

Jeg er fortapt i safari/jungel-tema ala dr. Livingstone.. jaja nok om det.

Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på den tapeten merker, jeg. ;) Si ifra hvis du finner den! Vil gjerne se!

Skrevet

Ja, den er så fin. Leter litt igjen nå. Typ skikkelig hottentott/safari med hjelmhatt kind of tapet.

Skrevet

Der var du jo! Har tenkt på deg.

Hvordan går det? Søkte du på slik vogn?

Skrevet

Hei! Har tenkt på deg også! Hvordan går det med deg og jenta di?

Jeg har ikke søkt, nei. Han har ingen sikker diagnose ennå, så venter på å få diagnoseavklaring på SSE. Vi får se om vi søker hvis de tror det er nødvendig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...