Gå til innhold

Mamma til lille Noah (Lano ungen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen hjertlig takk for alle som stemmer på min lille Noah det varmer hjertet mer enn noen aner ;) jeg fikk høre at noen hadde lagt inn denne linken på Noah som aktuell lano unge ;) Ble kjempe glad når jeg så at det var såååå mange som stemmer på min lille Downs baby ;)

Noah har noe som heter Trisomi 21, og er helt frisk.

Downs syndrom er bare en tilstand ikke en sykdom ;) Han snakker litt, men elsker alle rundt seg. Så spør man om kos til Noah så gir han det ;)

Noah er min lille gull gutt ;)

http://www.lano.no/bidrag/noah-sor-trondelag-1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig, han er bare helt herlig! Skjønner godt om det er mange som spør han om en kos!! Håper han vinner, lykke til :)

Skrevet

For en nydelig og blid unge. Jeg måtte stemme på han nå. :)

Skrevet

Måtte stemme på han jeg også...

Så søt da :)

Skrevet

tusen takk alle man, skulle gitt dere en klem har jeg kunnet ;) Eller dere ville vel fått en av Noah ;)

Hilsen mamman til Noah

Skrevet

Har stemt og fått gubben til å stemme fra sin pc også var jeg frekk nok til å dele linken på facebook. Heia Noah! =))

Skrevet

Jeg heier også på Noah! Som mange andre, tenkte jeg å la være å stemme på noen fordi det var så utrolig mange linker her inne, men Noah smeltet hjertet mitt og fikk definitivt en stemme!

NYDELIG gutt:-)

Skrevet

Tusen takk , bare del linken på Facebook ;)

Blir helt rørt, og helt på gråten når dere skriver noe så fint om min lille gutt ;)

klem fra mamman og Noah ;)

Skrevet

hihi måtte stemme på han jeg og, han er nydelig :-)

Skrevet

Jeg har også delt linken på facebook, og det er flere av vennene mine som har stemt på vakre Noah. Jeg hadde absolutt ingen intensjoner om å stemme på noen, men den planen fløy sin vei, da jeg så gutten din. Krysser alt jeg har i håp om at han drar avgårde med hele seieren. :)

Skrevet

stemte på den lille gutten din:) <3

Han var kjempe nydelig!

Skrevet

Så sant så sant, sykdommer trenger medisiner. Det gjør ikke downsbarna, iallefall ikke på grunn av downsn i seg selv (arrester meg om jeg tar feil)

Jeg stemmer og har stemt før. Han er nydelig og tenk så kjekt dere kunne fått det på en evn reise :)

Skrevet

Du tar ikke feil, du har helt rett ;) Blir såååå glad når dere skriver så mye fint alle sammens om Noah ;) Tusen hjertelig takk, fortsett å spred linken og stem hver dag ;)

Masse klemmer fra mamman og lille Noah

Gjest Yunie
Skrevet

Søt gutt. Har stemt, før du tigget etter stemmer.

Men vil si en ting til deg Rampongi.. Jeg har en sykdom - jeg trenger ikke medisiner, det finnes ingen medisin mot det. Moren min døde av kreft - det er en sykdom det og, og hun kunne ikke få noen medisiner.. Så nei, sykdommer trenger ikke alltid medisiner..

Skrevet

Åhja, sånn ja. Beklager. Poenget mitt var at Downsungene ikke trenger medisiner for å bli friske av downs. De er akkurat perfekte som de er, akkurat som de uten downs.

Jeg beklager om jeg tråkket deg på tærne.

Gjest Yunie
Skrevet

Neida jeg ville bare redegjøre misforståelsen

Barn med downs er supersøte sånne som alle andre barn. :)

Gjest Kjøttkakemor
Skrevet

Jeg har også stemt på Noah, håper han vinner!

Gjest Kjøttkakemor
Skrevet

Jeg har også stemt på Noah, håper han vinner!

Skrevet

Takk alle sammens, husk å stemme på han hver dag, setter sånn pris på det ;) Klem fra mamman og Noah ;)

Skrevet

Nå har jeg stemt - han var jo fantastisk søt!

Hadde heller ikke tenkt å stemme på noen av alle linkene som legges inn her, men nå ble jeg bare nødt ;-)

Skrevet

Tusen takk ;) stor klem fra Noah

Skrevet

Som alle andre som tilfeldigvis fikk se denne linken måtte jeg også stemme, han er bare helt skjønn.

Har en i familien med Downs, han er også en herlig person som vi er utrolig glade i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...