Silje123 Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Tusen hjertlig takk for alle som stemmer på min lille Noah det varmer hjertet mer enn noen aner jeg fikk høre at noen hadde lagt inn denne linken på Noah som aktuell lano unge Ble kjempe glad når jeg så at det var såååå mange som stemmer på min lille Downs baby Noah har noe som heter Trisomi 21, og er helt frisk. Downs syndrom er bare en tilstand ikke en sykdom Han snakker litt, men elsker alle rundt seg. Så spør man om kos til Noah så gir han det Noah er min lille gull gutt http://www.lano.no/bidrag/noah-sor-trondelag-1
Guri Malla har to små Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Så koselig, han er bare helt herlig! Skjønner godt om det er mange som spør han om en kos!! Håper han vinner, lykke til
Grigri m/3 gutter Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 For en nydelig og blid unge. Jeg måtte stemme på han nå.
Godjulsluttåpu.......... Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Måtte stemme på han jeg også... Så søt da
Silje123 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2010 tusen takk alle man, skulle gitt dere en klem har jeg kunnet Eller dere ville vel fått en av Noah Hilsen mamman til Noah
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 Har stemt og fått gubben til å stemme fra sin pc også var jeg frekk nok til å dele linken på facebook. Heia Noah! =))
Monajenten Skrevet 6. juni 2010 #9 Skrevet 6. juni 2010 Jeg heier også på Noah! Som mange andre, tenkte jeg å la være å stemme på noen fordi det var så utrolig mange linker her inne, men Noah smeltet hjertet mitt og fikk definitivt en stemme! NYDELIG gutt:-)
Silje123 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2010 Tusen takk , bare del linken på Facebook Blir helt rørt, og helt på gråten når dere skriver noe så fint om min lille gutt klem fra mamman og Noah
Lulu♀♂♀ Skrevet 6. juni 2010 #11 Skrevet 6. juni 2010 hihi måtte stemme på han jeg og, han er nydelig :-)
Mor Løvehjerte Skrevet 6. juni 2010 #12 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har også delt linken på facebook, og det er flere av vennene mine som har stemt på vakre Noah. Jeg hadde absolutt ingen intensjoner om å stemme på noen, men den planen fløy sin vei, da jeg så gutten din. Krysser alt jeg har i håp om at han drar avgårde med hele seieren.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. juni 2010 #13 Skrevet 6. juni 2010 stemte på den lille gutten din:) <3 Han var kjempe nydelig!
Rampongi Skrevet 7. juni 2010 #14 Skrevet 7. juni 2010 Så sant så sant, sykdommer trenger medisiner. Det gjør ikke downsbarna, iallefall ikke på grunn av downsn i seg selv (arrester meg om jeg tar feil) Jeg stemmer og har stemt før. Han er nydelig og tenk så kjekt dere kunne fått det på en evn reise
Silje123 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #15 Skrevet 7. juni 2010 Du tar ikke feil, du har helt rett Blir såååå glad når dere skriver så mye fint alle sammens om Noah Tusen hjertelig takk, fortsett å spred linken og stem hver dag Masse klemmer fra mamman og lille Noah
Gjest Yunie Skrevet 7. juni 2010 #16 Skrevet 7. juni 2010 Søt gutt. Har stemt, før du tigget etter stemmer. Men vil si en ting til deg Rampongi.. Jeg har en sykdom - jeg trenger ikke medisiner, det finnes ingen medisin mot det. Moren min døde av kreft - det er en sykdom det og, og hun kunne ikke få noen medisiner.. Så nei, sykdommer trenger ikke alltid medisiner..
Rampongi Skrevet 7. juni 2010 #17 Skrevet 7. juni 2010 Åhja, sånn ja. Beklager. Poenget mitt var at Downsungene ikke trenger medisiner for å bli friske av downs. De er akkurat perfekte som de er, akkurat som de uten downs. Jeg beklager om jeg tråkket deg på tærne.
Gjest Yunie Skrevet 7. juni 2010 #19 Skrevet 7. juni 2010 Neida jeg ville bare redegjøre misforståelsen Barn med downs er supersøte sånne som alle andre barn.
Gjest Kjøttkakemor Skrevet 7. juni 2010 #20 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har også stemt på Noah, håper han vinner!
Gjest Kjøttkakemor Skrevet 7. juni 2010 #21 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har også stemt på Noah, håper han vinner!
Silje123 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #22 Skrevet 7. juni 2010 Takk alle sammens, husk å stemme på han hver dag, setter sånn pris på det Klem fra mamman og Noah
Espoir Skrevet 7. juni 2010 #23 Skrevet 7. juni 2010 Nå har jeg stemt - han var jo fantastisk søt! Hadde heller ikke tenkt å stemme på noen av alle linkene som legges inn her, men nå ble jeg bare nødt ;-)
Gjest Skrevet 8. juni 2010 #25 Skrevet 8. juni 2010 Som alle andre som tilfeldigvis fikk se denne linken måtte jeg også stemme, han er bare helt skjønn. Har en i familien med Downs, han er også en herlig person som vi er utrolig glade i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå