Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Tusen hjertlig takk for alle som stemmer på min lille Noah det varmer hjertet mer enn noen aner jeg fikk høre at noen hadde lagt inn denne linken på Noah som aktuell lano unge Ble kjempe glad når jeg så at det var såååå mange som stemmer på min lille Downs baby Noah har noe som heter Trisomi 21, og er helt frisk. Downs syndrom er bare en tilstand ikke en sykdom Han snakker litt, men elsker alle rundt seg. Så spør man om kos til Noah så gir han det Noah er min lille gull gutt http://www.lano.no/bidrag/noah-sor-trondelag-1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 På tide at menneskene vi deler dette landet med, skal få se hva downs egentlig betyr! Er desverre få som vet det, og tror at med downs er man dømt til et uverdig liv... Noah var NYDELIG! Stemte ærlig, fordi jeg syntes han var rett og slett den søteste og mest sjarmerende som er med i konkurransen!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Tusen takk klem fra oss hilsen mamman til Noah
Frk&vesla Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har stemt på Noah.. For en nyyydelig unge du har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå