neekap Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 noen som har vært borti dette nettstedet? Det er en side hvor man kan få en verdivurdering på boligen sin.. Fylte inn et skjema på hjemmesiden deres for noen dager siden med info om boligen min.. Fikk vurderingen i posten idag, sammen med en faktura på 500,- gitt.. Var sikker på at denne tjenesten var gratis, jeg.. Er jo vanligvis det, slike kalkulatorer på nett. Etter et lite google-søk ser jeg at forbrukerombudet er involvert i dette selskapet.. Noen andre som har blitt "lurt"?
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har ikke blitt "lurt" nei. Men gikk inn på siden deres nå, og der sto det jo klart og tydelig flere plasser at det kostet 499,- for en vurdering... Har de forandret på hjemmesiden sin nå nylig da, eller?
Kamomille Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Står jo ganske tydelig midt på siden deres hva tjenesten kostet da:) Så du kan neppe kadde deg lurt!
neekap Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 De har endret den ganske nylig ja. eneste stedet prisen sto var øverst på siden, ganske lett og overse.. Men bruker bare angreretten så det ordner seg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå