Gå til innhold

Tips; Hensvik sprinkelseng til under halv pris på IKEA nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70116002

Kjøpte denne senga for 300 kr igår- ordinær pris er 850 kr.. Godt kjøp vil jeg si:D Senga er kjempebra, og det fine er at den ene siden kan taes vekk, f.eks for å sette den helt inntil foreldresenga eller når barnet blir større og selv kan klatre opp i og ned av senga. Superfornøyd jeg ihvertfall, er jo litt ekstra gøy når man får fine ting såpass billig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...

Skrevet

Ser du skrev dette i går. Vet du om det var et dagstilbud, eller om det varer lenger? På nettet står det kun den opprinnelige prisen. Har tenkt å kjøpe akkurat den sengen - vi har mange av møblene i den serien, så da passer jo senga godt inn. Og å få den til så lav pris hadde jo vært suverent!

Skrevet

Tilbudet varer tom. lørdag 19. juni eller så langt lageret rekker... :)

Skrevet

Må nok ta meg en tur dit i dag :o)

Takk for tipset!

Skrevet

TUSEN TAKK FOR TIPSET :)

Jeg bor et stykke unna Ikea, men har fått noen til å kjøre innom der å kjøpe med i dag! Det var akkurat denne sengen vi hadde planlagt å kjøpe til lillegutt :)

Skrevet

Tilbudet varer vel kun for de som er Ikea Family-medlemmer?

Skrevet

Det er kun salgsvarene som er merket med Ikea family.

Sengen er ikke det :)

Men det var desverre tomt på furuset!

Skrevet

Tilbudet er for alle, trenger ikke være Family-medlem =)

Skrevet

Beklager at jeg skrev det var tomt på Furuset. Det var ikke det likevel. Han som skulle innom å kjøpe med til meg hadde spurt, og da hadde de hatt flere på lager :)

Skrevet

Har akkurat vært på Slependen og kjøpt seng. Hurra! Kjekt å få den så billig! Så igjen, tusen takk for tipset :o)

Skrevet

Jeg kjøpte også denne sengen i går:) Den er jo super fin:=). Hadde egentlig tenkt at lille jenta skulle få storebror sin sprinkelseng men han nekter og ligge i junior seng enda, så når dette tilbudet dukket opp løpte jeg og kjøpte:)

Skrevet

tomt på ikea åsane :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...