Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70116002 Kjøpte denne senga for 300 kr igår- ordinær pris er 850 kr.. Godt kjøp vil jeg si:D Senga er kjempebra, og det fine er at den ene siden kan taes vekk, f.eks for å sette den helt inntil foreldresenga eller når barnet blir større og selv kan klatre opp i og ned av senga. Superfornøyd jeg ihvertfall, er jo litt ekstra gøy når man får fine ting såpass billig;)
Tredje drøm Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Ser du skrev dette i går. Vet du om det var et dagstilbud, eller om det varer lenger? På nettet står det kun den opprinnelige prisen. Har tenkt å kjøpe akkurat den sengen - vi har mange av møblene i den serien, så da passer jo senga godt inn. Og å få den til så lav pris hadde jo vært suverent!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 Senga er på salg fra og med idag, så løp og kjøp, tror nok det blir fort tomt; http://www.ikea.com/no/no/store/furuset/sale
allabarna Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Tilbudet varer tom. lørdag 19. juni eller så langt lageret rekker...
Tredje drøm Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Må nok ta meg en tur dit i dag ) Takk for tipset!
:) ! Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 TUSEN TAKK FOR TIPSET Jeg bor et stykke unna Ikea, men har fått noen til å kjøre innom der å kjøpe med i dag! Det var akkurat denne sengen vi hadde planlagt å kjøpe til lillegutt
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Tilbudet varer vel kun for de som er Ikea Family-medlemmer?
:) ! Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Det er kun salgsvarene som er merket med Ikea family. Sengen er ikke det Men det var desverre tomt på furuset!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2010 Tilbudet er for alle, trenger ikke være Family-medlem =)
:) ! Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Beklager at jeg skrev det var tomt på Furuset. Det var ikke det likevel. Han som skulle innom å kjøpe med til meg hadde spurt, og da hadde de hatt flere på lager
Tredje drøm Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 Har akkurat vært på Slependen og kjøpt seng. Hurra! Kjekt å få den så billig! Så igjen, tusen takk for tipset )
millie+2klumper Skrevet 8. juni 2010 #13 Skrevet 8. juni 2010 Jeg kjøpte også denne sengen i går:) Den er jo super fin:=). Hadde egentlig tenkt at lille jenta skulle få storebror sin sprinkelseng men han nekter og ligge i junior seng enda, så når dette tilbudet dukket opp løpte jeg og kjøpte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå