Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Men jeg skjønner virkelig ikke hva Hågen har fått så mye lanostemmer for? Hva med alle de nydelige babyene?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Noen gutter som har det gøy da vettu. Ikke ta det så tungt. Det er mer enn bare stemmene som teller.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Tenkte akkurat det samme.. Men i en konkurranse der det går an å jukse, så er det jo ikke så merkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå