MammaSofie20 Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Jeg må bare spørre om en ting førdi jeg synes at det er så rart! Jeg fødte den nydelige lille jenta mi for snart 2 uker siden å for noen dager siden så fikk jeg feber. Det begynte bare med sånn 38-38,5 på kveldene å så ble det borte så jeg spurte på føden å di sa di trodde at det bare var brystene siden jeg ammer. Men di seneste dagene så har febern steget å en natt her så var den helt oppe i 41,6. Så jeg dro til sykehuset..å guess what? Det var ingen feil med meg! ingen infeksjon eller noe så jeg skulle bare gå hjem å ta paracett. Det som er enda rarere er att jeg ikke føler meg dårlig! Ikke kvalm, ikke spesiellt vondt noen plass eller noe, bare..varm liksom. Selv ikke når febern var som høyest følte jeg meg dårlig, bare frysen..å varm.. Nå går temperaturen litt opp å ned som den har lyst til å jeg begynner å bli skikkelig lei! Jeg synes at det er litt rart å få så høy feber å så "er det ikke noe" så jeg lurer bare på om noen annen har opplevd dette etter å ha føtt? Kan det ha med renselseprosessen å gjøre? :S takknemlig for svar:)
Gjest ->>- Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Det høres veldig rart ut. Hadde tatt en tur til fastlegen for en second opinion.
Tante Gustava Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Jeg husker jeg hadde skikkelige hetetokter etter fødselen til eldstemann. Jeg svettet som en gris, og det kom gjerne i forbindelse med amming. Jeg målte aldri tempen, og avskrev det hele som hormonelt jeg. Kan det være noe av det samme? Det ga seg etter noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå