Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Jeg var i mammaperm 08/09,og hadde mine siste uker av permen fra januar - ut første uken i mars. Har ikke fått noen feriepenger fra nav på dette... ska jeg ikke det? vet at man bare får for 12 eller 15 uker når man er i permisjon, men gjelder det ikke pr. kalenderår? altså, at jeg fikk for 12 uker _(100%lønn) i 08, og at jeg nå skal ha for de ukene jeg hadde i 09? eller...????
thessi og lillemor Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Nei, du har nok ikke krav på det dessverre. Lurte på det samme selv og ringte NAV og spurte. Fikk da beskjed om at man kun får for de 12 første ukene av permisjonen totalt:-(
Kamomille Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 nei, det er kun feriepenger for 12 uker totalt sett. Så du fikk alle dine feriepenger i 2009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå