skulle så ønske... Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Men hva ville du bakt?? Noen som vil komme med tips? Noe som mine to små ville satt pris på og ikke tar så veldig lang tid.. Også trenger det jo å være ingredienser som folk flest har i skapet...
Hikken Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Jeg er en sucker for muffins og andre formkaker jeg ) Sitronkake og sånn ) Eller marmorkake! Eller sånn tjukk, saftig sjokoladekake i brødform! Med nugatti som glasur! MmmMMmMMmm!
skulle så ønske... Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2010 Tusen takk. Har du noen gode formkake oppskrifter? Det var en skikkelig god i de. Leeenge siden jeg har bakt slike kaker... Også muffins, det er godt. Hvordan glasur bruker du? Fikk lyst til å lage skikkelig ameriakanske muffin...
3småtroll♥ Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Søk på brownies muffins her inne på Dib- de er kjempelette å lage og er nydelige!!! Har bakt de kl. 23.00 en kveld jeg fikk lyst på noe godt:)
Miss Fix Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Jeg skal bake marshmellowmuffins i dag Aldri hørt om det før jeg fant det i en oppskriftsbok i går, men skal teste det ut i dag! Det er sjokolademuffins med minimarshmellows i Riktig så fin sukkerbombe
Gjest Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Mine to vil alltid ha skillingsboller hvis de får velge ("kanel i svingen")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå