Gå til innhold

Til syden med 19 månder gammel baby og vogn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere gjøre/har dere gjort? Har dere tatt med reisetrille eller ordentlig vogn? Er sånn i tvil.

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde vel holde med reisetrille. Så lenge man har en med liggestilling slik at barnet kan ligge i vogna

Skrevet

Hadde tatt reisetrille. Hvertfall så lenge den er god å ligge i for barnet. Men kommer jo an på hvilken "ordentlig" vogn også da. Hvis den ikke er så stor og tung, så ville jeg vurdert det.

For å bruke mine vogner som eksemper: Jeg hadde aldri tatt med Simovogna. Kunne vurdert Emmaljunga Scooter, men hadde nok tatt Titanium Breeze. Evt anskaffet en annen reisetrille da jeg ikke er helt fornøyd med Breezen nå som barnet mitt er 18 mnd.

Skrevet

Litt avhengig av destinasjon og lengde på oppholdet, ville jeg tatt med Bugabooen eller City Jogger Mini.

Vi liker bedre Bugabooen i utgangspunktet (gutten sitter og ser bedre), men City Jogger er i grunn mest praktisk når man går ut og inn av transportmidler, og man kan ta det med helt til gaten. På mellomlanding har vi også fått det på gaten, VELDIG praktisk når man har noen timer ventetid på flyplass.

Er egentlig delt på spørsmålet, har ikke helt bestemt hva jeg skal gjøre i sommer enda.

Reisetrille har vi ikke, og trenger ikke nå som vi har Joggeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...