Gå til innhold

Noen som har erfaringer med dette ? :-) litt morro og høre :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ifølge kinesisk fødselskart er min førstefødte gutt, og det stemte. med nr 2 skal det ifølge den være jente, men jeg vet ikke enda, UL om en uke ca :) blir morro og se :)

Noenm andre som har prøvd det ? og stemte det ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min førstefødte skulle i følge kinesisk fødselskart ha vært en jente - det ble en gutt. Nr. 2 skulle bli en gutt - og det stemte. I følge fødselskartet skal vi nå ha en jente. Time will show...

Skrevet

Det stemte for mine første, har to gutter:) venter nå nummer tre og skal i følge fødselskartet ha en til gutt:) så vi får vente og se om det stemmer også tredje gang!

Skrevet

her stemte det ikke, men så er det jo tvillinger og da stemmer det kanskje ikke i det hele tatt.. Skulle være jente, og ifølge kartet skulle 8 mnd bli jenter og resten gutter (altså overvekt av jentemnd).. Men ble to gutter her i gården.. Derimot sa noen polakker jeg jobber med at siden huden min var så fin i første trim så ble det gutt siden jenter stjeler skjønnheten fra mor ;p

Skrevet

Noen av dere som har prøvd plumbo testen da ? det skal jeg i dag. hehe.. synes det er litt morro jeg da ;) hehe

Skrevet

med førstemann så stemte alle tester på at det ble gutt, både det med hud, kinesisk, blodskiftetetst, ringtest ol....

nå med andre så stemmer alle tester på at det er jente..har hatt ørten ul som bekrefter jente..hehe så bl roverraska om det kommer en gutt ut nå;o)

eneste jeg ikke har testa er plumbotesten..=)

Skrevet

Har sett på 2 forskjellige kart og den ene sier jente og den andre gutt.

Men førstemann så stemte det, men det fødsels kartet finner jeg ikke igjen.

Kan noen legge ved linken? :)

Skrevet

hva er plumbo testen?

Skrevet

Stemte ikke for meg. I følge kartet var det over 65% sjanse for at jeg skulle ha jente, men jaggu fikk jeg ikke en liten gutt:)

Skrevet

PLUMBO testen :

Det du gjør er : Ta morgenurin i et beger og tilsett to spise skjeer med plumbo, rør rundt og la stå i 30 min. (altså, hvis du kan blande ute så gjør det, det stinker).

Se på fargen etter 30 min. Svart, brun eller rød gir gutt. Blå eller grønn gir jente.

:)

Skrevet

ups :P må det være morgenurin? hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...