mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 ifølge kinesisk fødselskart er min førstefødte gutt, og det stemte. med nr 2 skal det ifølge den være jente, men jeg vet ikke enda, UL om en uke ca blir morro og se Noenm andre som har prøvd det ? og stemte det ?
Lille røde traktor Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Min førstefødte skulle i følge kinesisk fødselskart ha vært en jente - det ble en gutt. Nr. 2 skulle bli en gutt - og det stemte. I følge fødselskartet skal vi nå ha en jente. Time will show...
HW & MW + nr3 Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Det stemte for mine første, har to gutter:) venter nå nummer tre og skal i følge fødselskartet ha en til gutt:) så vi får vente og se om det stemmer også tredje gang!
doble<3<3 Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 her stemte det ikke, men så er det jo tvillinger og da stemmer det kanskje ikke i det hele tatt.. Skulle være jente, og ifølge kartet skulle 8 mnd bli jenter og resten gutter (altså overvekt av jentemnd).. Men ble to gutter her i gården.. Derimot sa noen polakker jeg jobber med at siden huden min var så fin i første trim så ble det gutt siden jenter stjeler skjønnheten fra mor ;p
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 Noen av dere som har prøvd plumbo testen da ? det skal jeg i dag. hehe.. synes det er litt morro jeg da hehe
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 med førstemann så stemte alle tester på at det ble gutt, både det med hud, kinesisk, blodskiftetetst, ringtest ol.... nå med andre så stemmer alle tester på at det er jente..har hatt ørten ul som bekrefter jente..hehe så bl roverraska om det kommer en gutt ut nå;o) eneste jeg ikke har testa er plumbotesten..=)
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Har sett på 2 forskjellige kart og den ene sier jente og den andre gutt. Men førstemann så stemte det, men det fødsels kartet finner jeg ikke igjen. Kan noen legge ved linken?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Stemte ikke for meg. I følge kartet var det over 65% sjanse for at jeg skulle ha jente, men jaggu fikk jeg ikke en liten gutt:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 PLUMBO testen : Det du gjør er : Ta morgenurin i et beger og tilsett to spise skjeer med plumbo, rør rundt og la stå i 30 min. (altså, hvis du kan blande ute så gjør det, det stinker). Se på fargen etter 30 min. Svart, brun eller rød gir gutt. Blå eller grønn gir jente.
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 7. juni 2010 ups må det være morgenurin? hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå