Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Hei damer Jeg er på vei ned i vekt. Har på 2 år klart å gå ned 30-40 kg. Ble rimelig svær under graviditeten. Er 5-7 kg unna målet:) Men, etter en mageomkrets som var større en høyden min, og bryster som var digre som FJELL pga hormoner og melk, så har jo ting blitt litt "slappt". Brystvortene gliser mot tåneglene mine, magen ser ut som en 90 årings med herlige strekkmerker over hele fjøla og jeg er generelt litt dvask. Dog har baken og armer forholdt seg stramme og muskuløse, så dette er jeg fornøyd med Jeg har kun et barn, og skal ha en til om et par års tid. Jeg gruer meg veldig til å se hvordan kroppen blir etter enda en runde med diger mage og smelldigre pupper:( Jeg skal IKKE legge på meg fett neste gang, det skal jeg virkelig sørge for, men ryggen min er kort og jeg blir gravid utover. Får veldig stor mage fordi barnet ikke ligger på langs, men bøyd utover. Legen mente at det kunne bli bedre hvis jeg hadde mer magemuskler, men magen min kom alltid til å være diger under graviditeten pga min korte rygg. Brystene mine har alltid reagert på hormoner, så de er dømt til å bli digre neste gang også. Sååå, da lurer jeg på om jeg skal legge meg under kniven etterhvert. Er egentlig veldig imot dette for min egen del, for jeg er redd for operasjoner og synes ikke at jeg "fortjener" å bli operert og evnt koste staten penger hvis det oppstår komplikasjoner bare fordi kroppen min er slapp. På den andre siden, så blir jeg deprimert av å se hvor stygg jeg er:( Jeg har alltid vært veldignet med pene bryster. De har vært faste og pene i formen. Magen min har alltid vært litt stor, men aldri slapp og dvask. Nå orker jeg ikke tanken på at jeg skal se slik ut resten av livet, ihvertfall ikke hvis det blir verre. Hva synes dere? Jeg må jo vente til etter siste barn, for hvis ikke blir det jo bortkastet arbeid. Men hvordan er det å ta mageplastikk og brystforandring? Er det mulig å ta en fetttransplantasjon her i Norge? Altså, at jeg fettsuger et område på kroppen, og det blir renset og flyttet til brystene... Er så usikker, men føler jeg må bestemme med snart, siden ejg må spare opp mange penger for å få mulighet til dette.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Hvis du er villig til å ta risikoen ved varig invaliditet eller død som følge av operasjon, må du gjerne operere deg. Jeg valgte å heller jobbe med selvtilliten min for å lære meg å leve med og akseptere kroppen min(psykologhjelp), fordi jeg ikke unner mine barn å ha en invalid eller død mor. Jeg snudde på flekken etter at en 40 år gammel dame jeg kjente døde av en slik operasjon.
Hopptetussa90 Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Gå inn på fornebuklinikken.no. Det står det priser og info om fettransplantasjon til brystene. Det er ikke noe vits å gå rundt resten av livet å føle seg som en dass. Jeg er absolutt for kosmetiske operasjoner.
Hopptetussa90 Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har pr dags dato aldri hørt om noen som har dødd av en kosmetisk operasjon her i Norge. Patetisk å komme med disse skremselspropagandaene når folk har lyst til å fikse på noe de ikke er fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Dette har vært omtalt i media, så du lever i så fall under en stein hvis du ikke får med deg nyhetene... Det er heller ikke skremselspropaganda når noen saklig begrunner sitt valg. Noen velger å sette livet over forfengeligheten, det er da vel en ærlig sak at noen ikke er villige til å ta sjansen på komplikasjoner? Er du forresten klar over hvor stor andel pasientskader som stammer fra slik kirurgi? Jeg var villig til å overse alle advarsler, inntill hun døde.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 det er risikoer i alt da,men det som dreper under en operasjon av denne arten er som oftest reaksjon på anstesien. Det er også risiko for blødninger, men den er minimal. Infeksjonsfaren er liten så lenge man blir operert på et skikkelig sykehus og har en god oppfølging . Den største faren er som sagt anestesi, og jeg har blitt operert før (haste keisersnitt) og har aldri reagert på noe type anestesi. Takk for info rekefaen Jeg er for plastikk operasjoner jeg også Men jeg er skeptisk, som ved alt annet som er livsforandrende:p Det er jo ikke akkurat tanntrekking dette her, det er jo alvorlige inngrep som kan gå feil, men som oftest går det veldig bra Jeg håper jeg kan få til denn fett transplantasjonen ihvertfall Magen kan jo dekkes med hold in eller badedrakt, men puppene mine er så ille at jeg ikke tør å gå på stranda i frykt for at de skal falle ut eller noe, og det gjør at jeg alltid har stoe BH'er og trange topper under klærne slik at ingenting skal velte ut... Slitsomt! Men jeg ønsker ikke fremmedlegemer i kroppen siden jeg er redd for at kroppen min skal støte de. Er litt skvetten av meg Me da kan jeg jo slå 2 fluer i en smekk Fjerne det ulidelige fettet rundt mage/rygg som aldri blir borte, og fylle opp de vrengte polvottene litt XD HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå