velsignet med to Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Er så ferdig i bekkenet når kvelden kommer, at husarbeid får vente til neste dag nå som permisjonen har startet. Men jeg kjeder meg forferdelig! Blir møkklei pc, og det er jo "ingenting" på tv. Er også alene etter at 2-åringen er i seng som regel, mannen jobber på sjøen og kommer ikke hjem på to uker ennå.Trenger tips for å få kveldene til å gå
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Jeg broderer babyteppe, lager kort eller lager album til babyen:)
Tullball Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Se på nett-tv. Masse gode serier og dokumentarer. Se Jordmødre på NRK hvis ikke du har gjordt det ennå. Nyyydelig serie hvis du tåler å se fødsler (den er ikke som fødestuen på TVN... her er det vakre fødsler med normale folk! ) Ellers liker jeg å se Luksusfellen og Sykehuset på TV3.
SpongeBob Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Varmt bad hjelper godt på slitent bekken om kvelden, det er mitt faste innslag. God badeolje hjelper på tørr mammahud, og det er bare deilig å kjenne seg varm og avslappet i hele kroppen... Ellers leser jeg gode bøker (helst krim for tiden av en eller annen grunn) og ser minst mulig på TV, prøver å roe ned med beina høyt så jeg skal få så god nattesøvn som mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå