Gå til innhold

dagens klage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

3dager til termin å siste uka omtrent har ei spurt hver jævla dag; kjenner du noe? kommer han snart? kjenner jeg blir så forbanna lei! pluss at en blivende oldemor ringer nesten hverdag å spør om "formen" å når jeg svarer jeg er frisk å rask blir ho nesten skuffa.... venner som spør, kollegaer som sender sms... man blir jo sliten! de venter å gleder seg å alt det der men tror de ikke jeg å venter, gleder meg til å bli ferdig?? de får jo vite det når junior er ute! hvordan kan jeg vite når han kommer? hadde jeg vist det hadde det vært enklere.... Det er sikkert bare godt ment men, kanke no for det å blir sur å svarer de mindre hyggelig som regel... kjenner jeg koker!

phu, godt å få ut litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si si

kjenner meg igjen i det du sier. her er det akkurat 4 uker igjen til terminen, å hører

Å ser ut som du er sprekke ferdig, er du lei, lenge igjen osv osv osv

Har egentlig liten mage , lagt på meg bare fem kg, men ser tydelig sprekkeferdig ut forde. :(

Kommer til å slå av telefonen 1 uke før fødslen trur jeg så slipper jeg all

maset :)

Lykke til

Skrevet

aaah! forsåvidt en god ide, prøvde skru av mobilen selv.. men så logga jeg på facebook å da var det fult av meld der med spørsmål om jeg hadde født å sånn ettersom de ikke fikk tak i meg på tlf... innimellom forbanner jeg diger slekt! selvom de nok blir gode å ha utover..:) hehe.. så jeg får håpe de ikke tar det personlig!

Skrevet

glad jeg ikke "sliter" med det der.. de spør ja,men det er ikke mye eller :)

Kanskje for det,det ser ut som jeg bare er halv veis her...

har igjen ca 3uker til termin.. ene svigerinna mi hu har igjen 14uker og er større enn meg

Skrevet

hadde termin i går og merker at folk begynner å mase ja! Triks: oppgi termindato to uker etter egentlig termindato. MAAS. Tenk å måtte gå to uker over med stadig mer spørsmål, huff og huff

Skrevet

det hadde vært mareritt! guuud.... man blir jo mer sliten av maset enn selve magen... ;)

Skrevet

Hva med å skru av mobilen, skrive på FB at DU tar kontakt/skriver noe FB når babyen har kommet? Vet ikke om det kan funke altså, men er jo en mulighet..;)

De er nok veldig spente og sånn, de i familiene rundt oss.. Her venter de ekstremt også, og jeg er helt nedfor til tider, som føler at jeg MÅ føde før termin og før de reiser avgårde på sommerferie.. Men heldigvis slipper jeg slik mas som du opplever, spent88!

Skrevet

Uff, ja kjenner meg såå igjen. Går rundt og er skikkelig lei selv, da er det ikke lett å være tålmodig og hyggelig når folk (i mitt tilfelle mora mi) ringer MINST en gang om dagen for å høre "hvordan det går". Har enda 3 uker igjen til termin :-(

Blir også så irritert når folk er på besøk og er overhjelpsomme og skal liksom ta over husholdet. Vet jo at de bare mener det godt, at jeg burde legge bena høyt og bare nyte det. Men fikser det ikke. Det er jo MITT hjem og jeg liker å ha kontrollen her selv. Dessuten skal de komme med alle slags råd både om svangerskap og babystell.... Uff ja, jeg er nok litt vanskelig for tiden...

Må være hormonene som gjør meg så irritabel ;-)

Skrevet

hormonene er no dritt om dagen... haha! klikker av det minste, eller gråter eller ler (sånn små hysterisk...:S) men, det går over, skal bli godt å ha følelsene sine for seg selv, slippe dele med hormontroll;) ikke bare bare å ikke bli sint...

så er det vel litt med at nesten ingen i familien har gått til så nærme termin.. de fleste av oss har blitt født minst en uke før tida... tror kanskje det bare er 2 av 10søskenbarn (2av de har barn som også kom før termin) mamma med 3søsken, bestemor med ei søster osv... så de venta vel at jeg skulle føde før tida også... men det hadde jo jeg håpa på å;) Man får vel bare fortsette smile til de! maks 16dager igjen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...