*gruffalo* Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Og det var en helt fantastisk dag! Fint vær, god mat, fine taler, nyyydelig vielse, fine blomster, fornøyde gjester og fornøyd ektepar;) Herlig at det er over på en måte, men også litt rart å ikke trenge tenke på planlegging lenger;) Lykke til videre til dere som planlegger enda...gleeed dere:))
beibilykke Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 GRATULERER så masse 10 juli er vår dato. Føler jeg ikke har fått planlagt noe......men alt ordner seg vel til slutt
Håpet ble virkelighet! Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Gratulerer som frue da, moro! Jeg har nedtelling til lørdag nå, værmeldingen ser ikke så bra ut, men prøver å ikke bruke noe energi på det, ikke noe å få gjort uansett!! Har du noen råd for en småstresset vorende brud den siste uka før begivenheten? Kos deg som nygift! )
*gruffalo* Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 siste uka var litt strevsom her også, fordi det var så mange småting som måtte gjøres...og delegeres. Men, selve bryllupsdagen så tenk at NÅ skal du slappe av, og andre får ta seg av det som skal gjøres. Den dagen skal ikke du tenke på noe, så går det sååå bra allikevel. Jeg syntes det var så deilig å komme til frisøren. Da var det liksom ingen ting jeg kunne gjøre til eller fra likevel. Så da var det opp til toastmasteren hvordan kvelden skulle bli. Vi hadde satt opp tidsskjema sammen, så da var det ikke mer for oss å gjøre selve dagen. Bare nyt dagen og det å bli oppvartet;)
Håpet ble virkelighet! Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Skal ta rådet om å slappe av og nyte til hjertet, kommer nok til å gå fort hele lørdagen tenker jeg. MYE og ordne denne siste uka ja, føler at jeg flyr rundt som er hodeløs høne i disse dager, har gudskjelov fri fra jobben resten av uka! Er vel mye av disse småtingene som vi damene ordner opp i, pynt, bordkort, isbiter etc etc etc! Skal samkjøre m pappa som er toastmaster fredag så ordner det seg helt sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå