Gå til innhold

Hva mener han egentlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har havna i en situasjon der jeg har fått meg en elsker, bare uforpliktende egentlig. Men saken er at jeg har vært betatt av fyren ganske lenge. Det vet han veldig godt. Han sier til meg at han er forelska i en annen, har vært det i nesten 10 år(!!!!!!!!) men ser selv at han kanskje bare må gi opp(ikke norsk dame...bor i utlandet)

men i dag da jeg var hos han, så er han så god.. holder rundt meg, stryker på meg, kysser på meg osv.. Tør ikke helt å spør han heller om hva han egentlig mener... Han spurte meg når jeg kom tilbake, og sa at jeg bare kunne være der mens han var i familieselskap(altså, vente på han)

Det er ganske nytt også det her, så jeg er litt usikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ville vel bare ha deg klar i sengen til han kom tilbake fra selskapet. Jeg koser også når jeg har sex, klarer ikke bare inn og ut så ferdig, men legger ikke noe mer enn at det er en del av sexen i det.

Skrevet

Det er vanskelig for han å gi opp drømmen om den dama han forelska seg i for ti år siden. Ikke sikkert han er så forelska i henne, men det er trygt og godt. Når dere har vært sammen en stund, så blir han nok temmelig redd for å miste deg. Vent litt før du spør hva han vil, eller før du trekker deg tilbake fordi deres forhold ikke har fremtid, og er klar og tydelig på det. Så får han ta et valg.

Skrevet

Sån var min elsker også.. Vi var som et par, å jeg var stadig usikker på hva han følte. Men han hadde ingen kjærestefølelser for meg.

Spurte han rett ut etter 1 år. For jeg beynte å få følelser for han. Hadde hatt det lenge egentlig.

Det tok meg et år å komme over han.

Tror det er lettere for de å kun forholde seg til sex og kos. Jeg vet ikke.. Men virker som jenter får fortere følelser.

Skrevet

Jeg syns vel egentlig at du gjør det veldig enkelt for ham. Du ligger ligsom klar når han kommer hjem? Du bør nok gjøre deg litt mere kostbar, ellers så tror jeg bare at han ser på deg som veldig enkelt "bytte". Du stiller absolutt ingen krav til ham, men du er der allikevel. Han soier at han har vært forelsket i samme damen i over 10 år, mulig det er pga av at hun ikke bor her og at hun dermed ikke er tilgjengelig for ham, slik som du er.

Ikke ring eller svar på meldinger uten at det er er han som ringer eller sender sms først. Ikke avlys planer for ham eller sett himmel og jord i bevegelse for ham.

Skrevet

Han er vel ganske tydelig på hva han mener. Har sex med deg og sier samtidig at han er forelsket i en annen. At du klarer å lese håp i denne situasjonen tyder på at de er verdens største drømmer eller verdens største optimist.

Skrevet

Jeg var jo ikke der til han kom hjem da. Jeg kommer ikke til han hver dag heller.

HI

Skrevet

Saken var jo egentlig av vi var enige om at det skulle være uforpliktende, og ha det morro så lenge det varer. Men når jeg har vært betatt av fyren i over ett år, så er det ikke så enkelt lengre.

Jeg har ikke sagt noe til han om at jeg kjenner det spirer, og hadde egentlig ingen planer om å gjøre det heller på en stund, er lettere for min del å trekke meg vekk og kutte kontakten. har gjort det en gang før, så det klarer jeg fint. lider i stillhet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...