Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere doen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av innelegget av hun som ble irritert på svigermoren sin, og som påstår at hun vasker doen hver dag... Og av en sending på radioen en gang for lenge siden, der folk sendte inn sms'er. Også der var det mange som sa at doen blir vasket hver eller annenhver dag.... Er det mulig???

 

Her i huset blir doen vasket hver gang vaskehjelpen er her, altså hver 14. dag. Så hvor ofte vasker du doen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrubber den nedi når det er bremsespor, ellers blir det vel hver 14. dag her også ;-)

Skrevet

Det re faktisk helt normalt å vaske doen så ofte. Jeg gjør det ikke nå, men har gjort det før. Tidsklemma tok meg!

Skrevet

vasker hele badet en gang i uken...

Skrevet

Vasker den hvertfall 3-4 ganger i uken

Skrevet

hver dag eller annehver dag. med unger i hus saa syns jeg det er viktig. naa er det sommer her ogsaa og da staar vinduer og slikt aapne veldig mye og vi faar stoev inn ogsaa

Skrevet

Har storreingjøring av hele toalettet, av med do-ringen og skrubber den + vask av hele doet innvendig og utvendig samt heller i klorin ca hver 14 dag. Men tørker av tiss under doringen og ellers synlige flekker ved behov. Flere ganger i uka. Nesten daglig de ukene vi har tenåringsbarna mine her for de har mye besøk...

Skrevet

1 gang i uken og/eller ved behov. Har 3 gutter da, så blir ofte behov litt oftere ;-P

Skrevet

3-4 ganger i uka. Alt annet er ekkelt:) Veldig fort gjort å vaske doen - bare en vanesak. Ikke kom her å si at du ikke har tid til det.

Skrevet

20:53:

Haha, selvfølgelig måtte noen hovere! Har jeg sagt at jeg ikke har tid?

HI

Skrevet

Vasker doen hver uke eller annen hver uke med klut, ellers sprutvasker jeg gjerne flere ganger hver dag på setet og under setet og bruker dobørsten hver gang det er nødvendig.

Skrevet

Siden vi har et toalett foreløpig og er 5 stykker i heimen så vaskes den daglig, samme med servanten siden det blir litt såpegris med to småjenter som vasker hendene selv etter toalettbesøk.

Skrevet

Vasker doen hver kveld, som en del av kveldsrutinene mine...

Skrevet

Vasker hele badet en gang i uka, og tar da hele doen med klut. Men jeg har nok som oftest en eller to lette rengjøringer sånn utenom. Syns ikke noe særlig om bremsespor og urinskvetter ass....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...