Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Inspirert av innelegget av hun som ble irritert på svigermoren sin, og som påstår at hun vasker doen hver dag... Og av en sending på radioen en gang for lenge siden, der folk sendte inn sms'er. Også der var det mange som sa at doen blir vasket hver eller annenhver dag.... Er det mulig??? Her i huset blir doen vasket hver gang vaskehjelpen er her, altså hver 14. dag. Så hvor ofte vasker du doen?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Skrubber den nedi når det er bremsespor, ellers blir det vel hver 14. dag her også ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Det re faktisk helt normalt å vaske doen så ofte. Jeg gjør det ikke nå, men har gjort det før. Tidsklemma tok meg!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 hver dag eller annehver dag. med unger i hus saa syns jeg det er viktig. naa er det sommer her ogsaa og da staar vinduer og slikt aapne veldig mye og vi faar stoev inn ogsaa
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Har storreingjøring av hele toalettet, av med do-ringen og skrubber den + vask av hele doet innvendig og utvendig samt heller i klorin ca hver 14 dag. Men tørker av tiss under doringen og ellers synlige flekker ved behov. Flere ganger i uka. Nesten daglig de ukene vi har tenåringsbarna mine her for de har mye besøk...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 1 gang i uken og/eller ved behov. Har 3 gutter da, så blir ofte behov litt oftere ;-P
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #9 Skrevet 6. juni 2010 3-4 ganger i uka. Alt annet er ekkelt:) Veldig fort gjort å vaske doen - bare en vanesak. Ikke kom her å si at du ikke har tid til det.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #10 Skrevet 6. juni 2010 20:53: Haha, selvfølgelig måtte noen hovere! Har jeg sagt at jeg ikke har tid? HI
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #11 Skrevet 6. juni 2010 Vasker doen hver uke eller annen hver uke med klut, ellers sprutvasker jeg gjerne flere ganger hver dag på setet og under setet og bruker dobørsten hver gang det er nødvendig.
Ugl@ Skrevet 6. juni 2010 #12 Skrevet 6. juni 2010 Siden vi har et toalett foreløpig og er 5 stykker i heimen så vaskes den daglig, samme med servanten siden det blir litt såpegris med to småjenter som vasker hendene selv etter toalettbesøk.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #13 Skrevet 6. juni 2010 Vasker doen hver kveld, som en del av kveldsrutinene mine...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #14 Skrevet 6. juni 2010 Vasker hele badet en gang i uka, og tar da hele doen med klut. Men jeg har nok som oftest en eller to lette rengjøringer sånn utenom. Syns ikke noe særlig om bremsespor og urinskvetter ass....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå