LettBris Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Er i uke 35 og føler meg så kortpustet. Verre blir det hvis jeg har bøyd meg opp og ned litt, f.eks når jeg har ryddet leker/ klær opp fra gulvet, tatt klesvasken o.l. Flere med samme problem? Og hva hjelper??
Leen Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Jepps... Jeg kan få det plutselig hvis jeg er ute og handler eller noe også. Må bare sette meg ned og få i meg noe drikke. Har lurt på om det er psykisk, men ubehagelig er det uansett.
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Jepp, får også "pusteproblemer" lett. Ofte når jeg bøyer meg, går en liten bakke eller ei trapp.. Er i uke 37. Dette er veldig vanlig, hadde det slik sist også. Babyen krever større plass, og dermed får lungene mindre plass. De blir liggende høyt oppe, og man blir kortpustet og fort "sliten".
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 melder meg inn her gitt.. ikke noe særlig behagelig.. bare håper magen kan dette ned så Vesla ikke presser på lungene her så kan puste normalt igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå