Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Jeg er for tiden fly forbanna pga det jeg oppfatter som en svært urettferdig lønnspolitikk på min arbeidsplass. Men jeg innser at nachspiel ikke er rett arena å ta opp slike ting... Nerver og bondeanger
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Det har du nok rett i. Hvorfor dra på nach med sjefen i utgangspunktet? Uansett, han var sikkert på en snurr han også og tar det nok for det det var; fyllevrøvvel.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Hva er bonDEanger? Ditt eget ord for bonanger?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Ja ,hvorfor gjøre det? Ikke vet jeg, håper jeg har vett til å aldri gjøre det igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 bondeanger (av sv. bondånger), anger over noe man har gjort el. sagt, særlig i fylla. Caplex
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Lol 20.36, bonanger er en kortversjon eller "sleng" for bondeanger.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 ha ha ha 20:23. Du bør sjekke fakta før slenger ut av deg slike "jeg vet best" utsagn seinere. Det er bondeanger det faktisk heter. Bonanger er bare en kortere dialektversjon.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Trodde av overskriften at du hadde knulla sjefen din. Skuffende innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå