Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har skikkelig pms som forsurer hele tilværelsen min i nesten to uker før jeg får mensen. Det holder på å rable fullstendig for meg. Det var like før jeg ga opp et 10 års langt samboerforhold, vi har to barn. Avskriver nesten hele familien min. Alt folk sier og gjør er katastrofe for meg. Jeg går og leter etter feil alle steder. Slettet nettopp svogeren min fra facebook for jeg ble irritert av statusoppdateringen hans!!! Jeg har et STORT problem, jeg prøver å bite i meg men det er som om det bor en demon i meg, (det gjør vel det og) Guttungen som bor over meg som prøver å trampe i gjennom gulvet han går på ønsker jeg dit pepperen gror... Jeg føler jeg ikke får kontroll på meg selv Det er helt forferdelig å ha det slik som dette. Hra prøvd det meste som skal hjelpe mot dette, skulle ønske det fantes en liten pille for pms. Uff det er alt jeg ber om
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg vet akkurat hvordan du har det. Det skulle vært en pille ja :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Da er vi tre, faktisk:) Det er jævlig, HATER pms over alt på jord!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Tro meg, jeg skammer meg over mye jeg har sagt og gjort i PMS-rus. Har det helt jævlig i en uke og ødelegger dagen til alle rundt meg med humøret mitt. Er sint, irritabel, deprimert, rasende, you name it. Burde fått dratt bort og vært for meg selv de dagene jeg sliter. Og det er ikke bare til å ta seg sammen, jeg prøver virkelig! Jeg hater meg selv når jeg har PMS. Jeg har brukt akupunktur mot PMS, og det fungerte veldig bra. Problemet er bare at det var fryktelig vondt og veldig kostbart i lengden. Men det kan virkelig anbefales!
Gjest ->>- Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Det finnes de som bruker noen typer antidepressiva mot pms-plager med god effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå