Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Skal kjøpe noe på boligfryd.no og da står det følgende om frakt og porto... INFORMASJON OM FRAKT OG PORTO Det er FRI FRAKT på alle bestillinger over kr. 1000,00. Porto for bestillinger inntil kr. 1000,00 er kun 95,00. Varene sendes med Posten. Du vil motta beskjed pr. e-post når varene sendes fra Boligfryd med sporingsnummer slik at pakken kan følges på www.posten.no. Betyr dette at jeg ikke betaler noen verdens ting for å få hjem varene når jeg handler for over 1000?Hva er egentlig forskjellen på frakt og porto??
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 ja det betyr det frakt er det det koster dem å pakke inn det du har kjøpt etc porto er det posten tar for å frakte den til deg
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Frakt og porto er det samme, så du får varer for over 1000 kr fraktet kostandsfritt til nærmeste postkontor, så må du hente varen(e) der.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Takk:) Var det jeg trodde men ble et øyeblikk litt redd for at det var fri frakt men at jeg måtte betale porto. Ganske stort det jeg kjøper sjø så hadde nok blitt dyrt om jeg måtte betale frakt/porto selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå