Gå til innhold

Å, så sliten og lei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært alene med barna i helga. Eller har vært endel med foreldrene mine og godt er det, ellers hadde jeg blitt totalt gal. Nå er jeg bare smått gal.

Hele helgen har barna vært på hverandre, gjort dumme ting og vært sure. Det siste var nå nettopp. Jeg var i tlf med jobben og sa til barna at de skulle være stille. Eldste kommer og spør om å spille, jeg sier "hysj" og viser foran munnen at han skal være stille. Han gir seg ikke så jeg dytter han forsiktig bort for å vise at jeg er opptatt. Da begynner han å kaste bamser og får med lillesøster. Så kaster de en bamse på et vannglass som ramler over alle mine jobbpapirer!! Og slike ting som dette skjer hele tiden!

Man går på do og kommer ut til to barn som kaster naboens stein utover hele plenen og trappa dems. Etc. Det er alltid eldste som drar med seg yngste, han har mild autisme. Jeg blir så forferdelig sliten av det her! Iblant føles det helt umenneskelig å leve slik at man ikke kan roe hodet i fem minutetr engang, for man vet aldri hva barnet/ barna gjør.

måtte bare skrive av meg litt, så ikke jeg skriker altfor mye på de små.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...