Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Mye positivt her vertfall.. Personalet er fantastiske.. Men litt kjedelig for ungene at det er mye utskifting av barn,,
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 sio sine studentbarnehager er helt supre! de er en av få barnehager i byen som har fler ped ledere enn de må ha. barna får varm mat hver dag -uten at det koster noe ekstra. og ikke minst beliggenheten. de er ofte ute på turer og bruker naturen runndt seg. jeg har bare gode erfaringer. har også flere studentmammavenninner som har barn rundt omkring i forskjellige av sio sine studentbarnehager og allle er veldig fornøyde. jeg selv har to barn i studentbarnehage, ikke på sogn, men i en av de andre i området der. men som en her sier så er det mer utskiftninger av barn enn i andre barnehager. siden du må være student for å ha barn der, så er det jo mange barn som slutter når foreldrene slutter å være studenter. eller hvis du bor langt unna så er det jo mange som etterhvart søker seg over på "vanlige" barnehager som ligger nærmere hjemmet. jeg personlig har tenkt og være enkeltemnestudent helt til barna skal begynne på skole fordi vi stortrives i barnehagen vår - og ikke minst, så lenge vi er studenter begge to (uten noe særlig inntekt) så betaler vi jo bare 777kr pr mnd :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Jepp, min eldstejente gikk et år i Vestre Sogn barnehage og 2 år i Sogn studentbarnehage. Vi var veldig godt fornøyde. SiO sine barnehager har et meget godt rykte på seg generelt, og i tillegg er de vant til å leve opp til forventingene til en oppegående foreldremasse som vet å sette krav;) Sogn bhg er stor m 80 barn, og jeg syntes overgangen var skummel fra lille, hyggelige vestre sogn med sine 18 barn, men det gikk helt strålende. Avdelingene har ulik utetid og de ansatte er veldig flinke med barna. Kjenner meg imidlertid ikke igjen i det hun over skriver om varmmat hver dag, da min datter gikk på sogn var det varmmat 2 dager pr uke. Vet at dette varierer fra bhg til bhg og tom mellom avdelingene. Mulig småbarnsavd hadde oftere varmmat enn storbarns. Men ingen grnn til å være usikker ihvertfall- flott bhg!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 beklager, jeg trodde alle studentbarnehagene hadde samme opplegget med varmmat osv jeg. men tydeligvis ikke. ellers ser det nå ut til at "alle" er fornøyde med studentbarnehagene.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har hørt utrolig mye dritt om den barnhagen.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Som hva, 21.37?? Jeg har svart over, hadde barn der selv, og har utelukkende positive opplevelser. Det samme uttalte alle de andre foreldrene til ungene på avd til jenta mi- ingen var misfornøyde! Så man bør kanskje vektlegge uttalelser fra de som selv har erfaringer med denne barnehagen, kontra hva noen "har hørt"..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 jeg tror 21:31 bare prøver og lage bråk, så gidder ikke svare. hvis noen har dårlige erfaringer kan de jo fortelle hva det er da. det er lov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå