Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Jeg er gravid i ca 11 uke og har de sykeste fantasiene EVER!!! Jeg må bare dele det med noen, tør ikke si noe til han...eller noen andre...enda..får se etterhvert. Men, here it comes: Vi ligger i en stor seng. Typen min ligger og slikker meg. Jeg ligger på rygg så han ligger liksom på knærne med en stor og deilig ståkuk selvsagt. Dette er et vanlig scenario hos oss, jeg kommer bare på denne måten! Men det er nå den syyyke fantasien kommer inn. Jeg ligger altså og blir slikket av en varm deilig tunge...mens HAN blir sugd av en annen jente!!!! Skitt!!! Blir kåt bare av å skrive det! For det stopper ikke her. Mens typen min slikker meg og blir sugd av en annen jente, får han nemlig en kuk i rompa av en annen mann!!!! Vi er altså 4 stk som har sex. Jeg er ikke homofil, og mannen min er ihvertfall ikke det. Men han tenner på analsex, både med meg og at han får noe der oppe. Vi har prøvd et par ganger at jeg stikker en finger forsiktig inn når vi ligger i 69 og jeg suger han. Han synes det er sykt godt. Men en kuk tror jeg ikke han fantaserer om. Denne fantasien er helt sykt. Når jeg ligger strak og blir slikket av kjæresten min kommer denne fantasien med en gang og blir så våt og kåt at det er HELT sykt. Jeg ser han for meg der han blir knullet bakfra av en MANN og samtidig blir sugd av en deilig dame mens han slikker meg. OH MY GOD sier jeg bare!! Hva synes dere om denne fantasien?? Jeg kommer nok aldri til å leve den ut....og det er egentlig bra, selv om jeg blir kåt av tanken av å ha sex med et annet par!! Er jeg syk???
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Nei, du er ikke syk! Men la det bli med fantasien.
oj_ jeg_skal_bli_far Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Hehe.. Det var jo litt av en fantasi! =)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Tro meg - akkurat dette er ikke en syk fantasi, men en som ganske mange kunne hatt og har, de bare innrømmer det ikke.... Det er helt naturlig å eksprimentere med å teste sine egne og normene for seksuelle grenser i fantasiene. Det er ikke skadelig, tvert imot. Dine fantasier er dine, og ingen har lov til å være dommer og si at de er syke / unaturlige etc. Kos deg - ingen fantasi er ulovlig, og særlig i svangerskapet kan mange trenge en ekstra piff! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 nei det er ikke sykt : ) Alt er lov i fantasien : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå