Pinnus Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Kom helt plutselig i går og har fortsatt periodevis i dag. Mest når jeg står på bena. Noen som vet hva dette kan være? Har ikke bekkenløsning, er i uke 36.
Hybelkanina Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Jeg synes dette høres ut som bekkenløsning jeg. Ekstra ille hvis du står kun på det ene benet (på den siden der det gjør vondt)?
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Heia Det har jeg også hatt, Mest den siste delen av svangerskapet. Er så ille at jeg brekker meg av smerte, men etter en stund går de over. Legen mente det skyldes at babyen legger seg nær en nerve, som gir en brennende og sviende følelse i lysken. Typiske nervesmerter med andre ord. Så kan være det eller bekkenløsning.
Pinnus Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2010 Kanskje hun klemmer på nervene ja, det kan høres fornuftig ut! Gjør ikke vondt hele tiden, varer et par sekunder der det er helt insane vondt og så går det over. Hun begynner jo å bli ganske stor etterhvert.... Skal til JM på onsdag så skal høre med henne da. Håper det ikke kommer mange ganger til den tid for det er helt sykt vondt... Om det er bekkenløsning har jeg heldigvis sluppet unna veldig lenge da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå