Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 når folk kjefter på meg så ungene mine hører på. Det er det som sårer meg mest. Andre som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Hvorfor kjefter de på deg da? Har de grunn til det??? Trodde normale oppegående VOKSNE mennesker ikke trenger å kjefte på hverandre
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Ingen kjefter på meg, nei. Hvis du mener mannen/samboeren, så gjør ikke han det heller. Hender vi er uenige og evt har heftige diskusjoner, men aldri foran ungen. Og vi skriker eller roper aldri til hverandre.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Men kjære deg, hvem er det som kjefter på deg? Det skal du da ikke finne deg i! Si på en rolig måte at det er helt unødvendig å ta den tonen, og at du ikke finner deg i å bli snakket til slik. Og så går du!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Er både kjente og ukjente som kan komme med spydige kommentarer eller heve stemmen for å vise at de har rett. Blir så paff at jeg ikke får svart noe... Og hva tenker vel barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå