Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... jeg fikk positiv test i dag, så det ser ut til at vi har vært så heldige å bli gravide på første forsøk - to ganger på rad. Det er lenge igjen enda, og mye kan skje, men foreløpig skal jeg bare vente og kose meg - og håpe at jeg ikke blir like kvalm som forrige gang! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioioi, så kult meg80- dette var good news!! Gratulerer så mye, skal krysse fingrene for at du slipper unna den verste kvalmen denne gangen=) Koselig å se stadig flere kjente nick fra forrige gang tilbake igjen her på BIM, barn er jo som dop- har du først fått ett må du også få flere;)

Skrevet

... og CB digitalen i dag tidlig viste "gravid 3+" faktisk! :)

Ja, lykkeli, jeg kunne nok spart meg katastrofetenkningen, denne gangen også! Hehe! Men dette er selvsagt høyst uoffisielt enda, som du sikkert forstår. Når har du termin igjen? Oktober? Tja, man kan kanskje si at barn er som dop, men det er godt mulig vi sier stopp etter to - hvem vet. Tror nok ikke vi ender på ti, nei. :)

Skrevet

hehe, nei 10 blir kanskje litt i drøyeste laget! Tenker det holder med to for noen år fremover, men kjenner jeg meg selv rett, så vil nok ønsket om en god nr 3 komme etterhvert ja:p

Jeg har temin 23.sept, så er snaaart 6 mnd på vei nå=) Du da?

Skrevet

Hehe, jeg er nok bare veldig nygravert, ca 5 uker, termin i begynnelsen av februar en gang. Vet ikke helt når, har kluss med syklus som vanlig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...