Gå til innhold

Hva er den beste investeringen du/dere har gjort i år?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aircondition her...svinedyr, men jeg er glad HVER DAG for at vi skaffet oss den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, i år. Skal vi se, det var i allefall ikke manducaen til piraten. Ikke at det var en investering i seg selv da og solgt er den også.

hm..Kanskje de to mnd uten lønn etter permisjonen er den beste investeringen jeg har gjort. Koselig å reise på pappaperm-ferie med piraten og far i huset :) Koster jo oss litt ekstra og være uten lønn, men med litt sparing gikk det ikke så verst alikevel.

Skrevet

Forhåpentligvis den "nye" bilen vår:)

Skrevet

Kjøpe leilighet og bil :)

Skrevet

Materialer til den nye, store terrassen vår :))

Skrevet

De 35 000 kronene vi har lagt i hagen vår!

Skrevet

Så langt i år må det være den nye store terassen vår og alt arbeidet jeg har lagt ned i jobben slik at jeg nå i mai ble fast annsatt.

Skrevet

Flotte hagemøbler til terassen =)

Skrevet

Det med jobben må vel være den beste av oss alle til nå hvertfall:) og du med permisjon da:)

Min investering må vel være å jobbe deltid da, hehe...

Skrevet

Nytt hus :D :D

Og snart, ny platting. Her er ingen terasse, nemlig...ei heller ingen egnet sitteplass ute. Men neste uke kommer det litt ekstra cash, så da er det bare å peise på ;)

Skrevet

Reperasjon av tenner er uvilsomt den beste investeringen jeg har gjort i år

Skrevet

Varmepumpe:) Genialt!

Pluss at vi har bytta mobiloperatør, bank, strømleverandør, treningssenter og forsikringsselskap og spart MASSE penger på det:)

Skrevet

Gå ned i redusert stilling.

Skrevet

Gucci-vesken jeg kjøpte i Italia for 1 uke siden :) Svinedyr den og, men jeg er glad hver dag for at jeg skaffet meg den!

hehe ;)

Skrevet

Båt ser jeg på som en svindyr hobby. Om du ikke reparerer selv, koster det flesk på båtverksteder. Båten skal stå et sted, det er norme summer det er snakk om. Om du ikke har plass hjemme til båten da, og ikke har motor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...