Gå til innhold

Kan jeg være gravid igjen? ALLEREDE? :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en perfekt liten gutt 05.april(altså 9 uker siden).

Men de siste dagene har jeg hatt murringer i magen og vært kvalm tidlig om morgenen.(hver gang jeg er oppe å mater mini).

Kan jeg være gravid igjen så fort eller er mens som kommer tilbake bare?

kan ikke huske at jeg var kvalm når jeg hadde mens før...

og kun tidlig om morgenen...

hjelp, kan vel ikke være gravid allerede? Greit jeg vil ha en til igjen, men planen var ikke helt enda.. hvor tidlig kan man ta test? jeg vet jo ikke når jeg skal ha mens igjen?:/

Fødte med hastekeisersnitt, har hatt renselsen(ferdig for 4-5 uker siden).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Hei!

Du kan sikkert være gravid igjen,men jeg tror sjansen for det er liten om du verken har fått tilbake mens enda og du ammer. de sier jo at fullamming er en god prevansjon..?

ville bare tatt en test å sett for sikkerhetsskyld, og om den er negativ og plagene fortsetter teste en gang til om en stund evt høre me legen hva han mener:)

klem

Skrevet

jeg ammer ikke:/

vet ikke jeg har fått tilbake mens, men det sies jo at så lenge man har hatt eggløsning så kan man bli gravid. Jeg vet ikke om jeg har hatt det, hvordan vet man det da? herregud jeg føler meg skikkelig teit! :P

Skrevet

Hvorfor tar du ikke bare en test??

Skrevet

Ei venninne av meg ble gravid når minsten var 4uker, og hun fullammet!

Bruker dere ikke prev.? Både lege og jm orienterte om det i svangerskapet og var begge ganske klare på at amming er IKKE prevensjon. Fikk p-piller på 6ukerskontrollen.

Ta en test du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...