Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 I dag har jeg testet positivt med en clearblue digital. Da kom det opp Gravid 3+. Trodde det betydde at man er 5 uker på vei, eller mer... Men jeg hadde siste mens 06.05. Og det tilsier at jeg bare er 4 uker +2 dager på vei... Hva stemmer?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Jeg tror dette kommer av mengden hormoner som skal kunne gi en indikator på når befruktningen fant sted. Men helt nøyaktig er det nok ikke. Jeg fikk også opp 3+ litt for tidlig etter min egen beregning.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Hvis du er 4 uker + 2 dager så er du over 3 uker på vei. Tror det er sånn de regner på det. Tror ikke du skal legge til de 2 ukene fra første dag i siste mens og frem til eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Tusen takk for svar! Det stod i bruksanvisningen at om det viste 3+ var du 5 uker eller mer på vei... Derfor jeg lurer.... H.i
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 okei, mulig du er det , men tror ikke en sånn indikator kan måle så nøyaktig.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Det sto også 3+ hos meg, og da regnet jeg ut at jeg var 4 uker + 4 dager på vei.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Jeg stoler på mensterminen. Men ble litt nyskjerrig på om flere hadde opplevd det... H.i
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 Ja det er helt riktig, indikatoren sier noe om befruktningstidspunktet og ikke om siste mens. Det ville jo vært helt umulig når folk har sykluser på alt fra 20 til 40 dager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå