Gå til innhold

Navneskilt på vogna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synes det er blodharry å ha sånn registreringsskilt med babyens navn på hengende på vogna??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke alene om det. Det er det styggeste jeg ser.

Skrevet

Noen liker det, andre ikke ! GET OVER IT !!

Folk er fri til å gjøre hva de vil, og jeg er rimelig sikker på at HI har mange ting som enkelte andre vil kalle "blodharry"...

Skrevet

Vel, jeg synes ikke det er harry, men det er ikke noe jeg vil ha selv.

Skrevet

Hehe, har hatt sånne skilt på vogna, men nå bruker vi de til dørskilt på rommene i stedet.

Skrevet

Har egentlig ingen følelser hverken for eller imot, men er fristet til å skaffe meg ett KUN for at dere "sofistikerte" damer skal få noe å rynke på nesen over..

Tenk om alle kunne være like lite harry som dere... SUKK

Skrevet

Ojoj, der kom et svar fra en som har skilt på vogna skjønner jeg.

Jada, helt sikkert en masse med meg også som ikke faller i smak hos andre, det må du gjerne starte en tråd om hvis du har lyst :o)

Nå var det skilt jeg lurte på fordi jeg synes så mange rundt meg skal ha det og gjerne vil kjøpe det til min baby også. Derfor lurer jeg på om jeg er sær når jeg ber dem spare de pengene for det kommer ikke til å bli brukt.

HI

Skrevet

Nei, du er ikke alene om det. :-)Men som noen over her skriver, det er sikkert noe jeg har/gjør som andre synes er harry. Så jeg velger bare å la være å ha navneskilt på vogna.

Smaken er som baken :-)

Skrevet

Jeg synes det er søtt. Nå kom ikke disse skiltene før mitt barn var 1,5-2år ,og jeg synes det var litt sent å kjøpe det da. Tenkte også at da måtte jeg også kjøpt til eldste. Så ikke helt poenget med å kjøpe et vognskilt til en 7-8 åring heller.

Skrevet

Syns det er søtt og koselig jeg :) Man kommer ikke utenom at noen syns det ene eller det andre er harry, og da må de selvsagt rakke ned på andre. Nordmenn elsker å klage, spesielt på hverandre ;)

Skrevet

Ikke bare deg, nei.

Jeg derimot synest det er litt kult :-)

Skrevet

Jeg liker sånne skilt på trailere/digre biler. Når sjåførene setter de i frontruta.

Vil ikke ha sånt på min egen vogn, men andre må nesten få bestemme selv.

Skrevet

Javel og det er jo din mening som teller, så alle bør med det samme hente tanga og klippe barnevognskiltene sine. Jeg synes Quinnivogn er harry jeg, både fordi den er stygg og fordi alle har den. Men gidder ikke lage en egen tråd om det likevel.

Hver sin smak! Og jeg har ikke barnevognskilt nei.

Skrevet

HI her...

Jeg skjønner at jeg har tråkket veldig mange på tærne her, og det beklager jeg veldig. Jeg mener ikke at mammaene nødvendigvis er harry fordi om de har noe på vogna som jeg oppfatter som litt harry.

Det hele bunner som tidligere skrevet i at jeg har venner som ønsker å kjøpe et slikt skilt til min baby og jeg lurer på om jeg er slem eller sær om jeg ber dem spare pengene fordi skiltet ikke vil bli brukt.

Jeg ser jo nå at jeg sikkert burde formulert meg på en annen måte.

Skrevet

HAHA, jeg synes både Quinny vogner og barnevognskilt er harry.

Skrevet

Synes ikke det er harry i seg selv, men valgte å ikke ha det på vår vogn.

Skrevet

Jeg hadde aldri tenkt å kjøpe et selv, men så fikk vi i julegave hos søsteren min, og da var det bare å kline på! Syns det er gøy, jeg. Vi har et veldig sjeldent navn på tulla vår, og får mange kommentarer!

Folk må begynne å drite i hva andre gjør, se heller i ditt egne råtne speil.

Skrevet

Skulle gjerne hatt skilt til mine.Ikke til vogna,men til syklene og soveromsdørene.Men barna mine har ikke 10påtopp navn,og da finnes de ikke i butikkene der jeg bor.

Skrevet

Du bestiller jo på nett, 15:01 :)

Skrevet

Jentungen har fått skilt på sykkelen sin, jeg ville ikke hatt det på vogna, nei!

Skrevet

hihi,15:20 tydelig jeg er for gammel mor ja *rødmer*

Er ikke så dreven på denne her internett shoppinga.

Kan noen se i nåde til en gammel dame og legge ut en link?

Skrevet

DAMN... Jeg har quinnyvogn MED skilt på... Mangla liksom bare at ungen het Britney også nå...

Skrevet

barnevognskilt.no rett og slett...

Skrevet

synes ikke nødvendigvis de er blodharry, men jeg liker de ikke og ser ikke poenget med at fremmede mennesker skal vita hva barna mine heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...