Gå til innhold

Lano meg her og lano meg der...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk hvor lei man kommer til å bli før konkurransen er over, 90% av kommentarene her inne dreier seg jo om lano-ungen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har nærmest blitt et hysteri. Og når fylkesvinnerne er kåret så blir det vel ramaskrik om at det var feil unge, fordi det ikke var deres egen unge.

Jeg kan ikke huske at det har vært et slikt hysteri før. Til og med på facebook ropes det ut om den der lanoungen.

Jeg har selv sendt inn bildet, men har ikke nevnt det for noen andre enn nærmeste familie. Skjønner ikke hvorfor man skal drive å mase om stemmer.

Skrevet

Får litt assosiasjoner til missekonkurranser for barn i USA.

Hysteriske mødre som snakker dritt om de andre deltakerne.

Dere er patetiske!

Skrevet

Enig. Drittlei, har folk på FB og som tigger om stemmer til barnet sitt.

Tenkte å legge ut et badebilder av min 1,5 åring idag, men ombestemte meg. For et hysteri.. + at her inne får man jo høre det om dib damene finner en rund baby eller en baby med stygt navn.

Skrevet

Jeg vurderte også tidligere om jeg skulle legge ut bilde av min nydelige lille jente, men ombestemte meg.

Og det er jeg utrolig glad for nå, jeg vil IKKE at mitt barn skal være en del av dette hysteriske galskapet som denne konkurransen er blitt til.

Skrevet

hehe jeg har vunnet reisegavekort på 30.000 og det heldigvis uten og sende inn så mye som et bilde!!

Skrevet

..og jeg angrer veldig på at jeg la ut bilde på lanoungen!! Har sendt en mail til dem og håper bidraget mitt kan bli slettet. Får vondt inni meg når jeg ser linker av barna her inne hvor folk regelrett henger de ut pga størrelse, navn etc. Tenkte ikke så langt som at det kunne skje da jeg meldte på mitt barn, og selv om barnet mitt ikke har fått noe omtale, hverken i negativ eller positiv forstand, ønsker jeg det fjernet! Håper det går...

Og ja, jeg VET at jeg burde tenkt på dette på forhånd, men naiv som jeg tydeligvis er, trodde jeg ikke at voksne mennesker kunne synke så lavt som å legge ut linker med grusomme kommentarer. ALDRI mer skal jeg melde mitt barn på noe slikt igjen!

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg synes det er fint at du har bedt om at bidraget ditt trekkes, selv om du ikke har opplevd negativ omtale av ditt barn. Helt ærlig, jeg synes hele konkurransen bør avlyses, grunnet all hetsen fra hysteriske mødre.

Tenk at dette er foreldre, det er virkelig skremmende!

Skrevet

Foreldre tror de rakker ned på foreldrene når de snakker dritt om barna, men tenk at det faktisk er en liten baby mange her gir stygge kommentarer til. Og alle mødre er stolt av sitt barn, selv om det kanskje ikke er det peneste i konkurransen, sånn er det bare. Ikke noen grunn til å slenge dritt likevel!

Skrevet

Jeg syns i allefall de burde ordne det slik at man ikke kan legge ut linker eller at hvem som helst kan poste det på facebook, twitter etc! Konkurransereglene burde vært annerledes og skjermet barna på en eller annen måte! Synd at det skal være nødvendig, men det finnes tydeligvis mange håpløse folk der ute. At noen kan få seg til å skrive at babyer/barn er stygge er virkelig tankeløst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...