Gå til innhold

katta!!! se hit

blomsterpiken<3 spire i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om du har fått svar på det enda, men det er faktisk gratisk trådløst nett på sykehuset :P

hehe så da er det bare å pakke med seg datan.. hipp hurra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss så flott!!! Det hadde jeg aldriii trodd!! Tusen takk for du sa ifra, blitt helt hekta på bim hehehe. Ha en flott daf. stooor klem.

Skrevet

dag mente jeg hihi

Skrevet

Ikke for å virke krass, men har dere faktisk ikke andre ting å gjøre på barsel med et nyfødt barn, enn å sitte på dataen ???? :)

Kanskje det siste jeg ville tatt med meg på føden merker jeg..

Skrevet

hehe har ei venninne som akkurat har født.. det er ikke noe tv på rommene å slappe av til, man sover jo, det er ikke veldig godt å gå rundt og sitte osv, så da er jo en liten data en perfekt måte å holde kontakten med omverdenen..

sier jo ikke akkurat at man skal oppdatere hver time under fødselen på facebook heller da , og man må jo gjøre som man vil, noen liker å koble av litt med datan og noen ikke, men min data ska helt sikkert være med.

jeg og katta skal i alle fall ha med data... hehe så får andre gjøre som de vil ..

Skrevet

Ja her også. Vil ha fam rom hvis jeg skal bli liggende der, og da er det kjekt å holde på med noe annet mens gutten sover. Husker da jeg var på barsel sist og måtte bli ett par dager extra så ble det fryktelig kjedelig uten noe å se på.

Skrevet

godt at du er enig katta :)

e har ikkje ro så e kommer nok til å synes de dagene på sykehuset e ille.... hehe

og har nok et større behov en mange andre å holde me oppdatert på det som skjer :)

Skrevet

hehe samme her! Kan ikke fordra sykehus uansett om det er barsel eller annet. Slapper ikke av før jeg går ut sykehusdøra! ha en flott kveld. Stor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...