Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 http://www.lano.no/bidrag/noah-sor-trondelag-1#/bidrag/conrad-telemark Ser jo mistenkelig ut som en jente det her eller???
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 I og med at han heter Conrad er det vel nærliggende å tro at det er en gutt, eller?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Fordi han har nydelige krøller og lange øyenvipper ? Ikke alle gutter trenger å arr i panna og snørr i nesa. Jeg har fått høre at den ene sønnen min "er så pent at man skulle tro han var jente" Hva er nå det for en ting å si da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå