Marbella Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Vi har fått en invandrer famile i nabolaget, noe vi her oppe i nord ikke er så veldig vant med......en koselig liten familie på 4, med 2 barn mellom 5-8 år. Gutten min på 7 var ute og sykklet sammen med disse to guttene og selv om de ikke snakker så mye norsk lekte og koste de seg i flere timer. Snakket med naboen min som også har en gutt på 7 år og hun lurte virkelig på om jeg lot gutten min leke med disse barne!! Jeg bruker ikke og bli svar skyldig- men jeg ble bare helt stumm!!! Synes holdningen hennes er skremmende, men jeg klarte ikke og si noe......tror jeg må ta det opp med henne neste gang vi møte ute! Jeg blir skremt av andre folks dumhet og uvitenhet......
BlåBlå Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Er det mulig ! "Disse barna" Jeg hadde nok konkret spurt om hva som var forskjell på disse barna og andre barn ?
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Au da, skjønner godt at du ble satt ut.
petite fleur Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Uff, det er bare tragisk når voksne folk har den holdningen, sønnen hennes kommer jo garantert til å plukke den opp og videreføre den. Håper du tar det opp med henne!
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Skjønner godt at du skjemmes! Jeg skjemmes også over naboene her, men ikke av samme årsaker som du.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå